• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Jaarrooster per werknemer

Status
Niet open voor verdere reacties.

xbox360

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Berichten
498
Nieuwe poging

als ik handmatig de uren in tabblad rooster invoer lukt het mijn om per datum in het groen aan te geven om die beschikbaar is of niet ( tabblad personeel ) cel M9 t/m HZ9
nu kan ik van alle werknemers een jaarrooster exporteren
deze staat in tabblad jaarrooster
is het mogelijk per werknemer die in cel A9 t/m 57 staat de rooster weer te geven in tabblad personeel?
dat als er volgend jaar een nieuwe rooster komt dat ik alles alleen hoef te plakken

Alvast super bedankt
 

Bijlagen

  • jaarplanning.xlsx
    57,3 KB · Weergaven: 95
Persoonlijk vind ik het voorbeeld een grote getallenbrei. Ik ben niet de enige vermoed ik, want het voorbeeld is tenminste 24x bekeken zonder enige reactie. Oftewel: het is niet duidelijk wat je nu precies wilt bereiken. Ook niet met de uitleg hierboven.

Dus: versimpel je bestand eens, geef voor een aantal rijen of situaties aan wat je als uitkomst verwacht. Tip: gebruik ook fictieve namen....
 
Laatst bewerkt:
@AlexCEL

Hoi,

wat ik reeds voor elkaar heb gekregen is dat ik in de tabblad rooster de uren handmatig heb ingevoerd
die worden in tabblad personeel in cel M9:HZ9 weer gegeven
maar dat is klein beetje veel werk geziens het meer als 100 chauffeurs zijn
in de tabblad jaarrooster is een dump van een programma die onze verlofdagen en ziekte registreert
de layout van deze dump is voor elke werknemer het zelfde
tabblad jaarrooster Cel A1 ( de naam )
Cel B3:K54 in deze bereik staan de datum en de uren
BV 1-1-2019 staat een F dus dat betekend verlof
op 2-1-2019 8,0 dus 8 uur aanwezig
nu is de vraag is het mogelijk met een vast layout die uit de export komt per werknemer
de uren weer te geven in tabblad personeel?
en ja je hebt gelijk er zit een fout in de benaming in tabblad jaarrooster ( mijn excuses )
hierbij ook de excel lijst die gecorrigeerd is


Alvast bedankt,
 

Bijlagen

  • jaarplanning.xlsx
    57,6 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan