Bladwijzers synchroniseren in Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

rep

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2013
Berichten
3
Hallo vrienden

Ik heb op mijn telefoon Chrome geïnstalleerd, met daarin een aantal bladwijzers ( favorieten )
De telefoon is ingelogd op mijn Google account (Genaamd "A" om hier duidelijk te blijven )

Op mijn PC heb ik ook een aantal favorieten staan; niet allemaal de zelfde.Dit terwijl ik nog niet op een google account ben ingelogd.

Als ik op mijn PC nu inlog op de google account "A " , worden er dan bladwijzers gesynchroniseerd ?
Het is mij niet duidelijk of de bestaande favorieten op mijn PC (Genaamd "L" om hier duidelijk te blijven )dan worden bijgewerkt, of verdwijnen, of dat die samen met die van Account "A " worden gevoegd....

Kan iemand mij uitleggen waar de Favorieten in feite aan vast zitten ?
Ik wil namelijk niet via het ene toestel de favorieten van het andere toestel laten verdwijnen ...

Wie kan mij uit de mist helpen ? :eek:

Vriendelijke groeten en dank !
 
Als je in chrome inlogt met je google account worden de bladwijzers, wachtwoorden en geschiedenis etc allemaal met elkaar gesynchroniseerd, je raakt niets kwijt tenzij je zelf iets verwijderd op 1 van de ingelogde toestellen.
 
Bedankt voor je reactie jackall

de lijst favorieten op L ziet er anders uit dan die op A
als ik dan inlog vanuit de pc; worden ze dan samengevoegd ?
of word verwijderd het gene wat niet in beide staat ?
Sorry, maar het is mij niet duidelijk wanneer wat verwijderd word
Wie leid de dans in dit verhaal ?
Als je deze oude dat bij kunt spijkeren, zou fijn zijn :rolleyes:
tx !
 
Helaas niemand?
Ik kies dan maar voor zekerheid , heb ontdekt dat men de favorieten kan exporteren/opslaan ( via de 3 puntjes rechts boven)
is misschien iets voor die gene die met de zelfde twijfels kampen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan