Account niet in te stellen in Outlook 365

Status
Niet open voor verdere reacties.

sirasaeht

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2010
Berichten
14
Ik heb een heel vaag probleem waar ik geen enkele vinger op kan leggen.

Outlook 365 krijg ik niet werkend, bij het configureren van een mail account krijg ik de melding er is iets misgegaan, maar er wordt niet vermeld wat het is. Ook de melding "Er is iets misgegaan en uw account is niet ingesteld in outlook. Probeer het opnieuw. Neem contact op met de e-mailbeheerder als het probleem zich blijft voordoen". Contact gehad met provider en host van mijn e-mailadres maar zij kunnen mij niet verder helpen. De instellingen zijn 100% goed, dezelfde instellingen werken wel in bijvoorbeeld Outlook 2007 wel.
Het allervreemdste is als ik een account toevoeg met een hotmail, live of gmail e-mailadres gaat het allemaal goed.


Kan iemand mij vertellen wat er met outlook 365 aan de hand is wanneer je geen hotmail, live of gmail e-mailadres gebruikt maar bijv. een info@.........nl adres wilt toevoegen als een nieuw e-mailaccount?

Wie kan mij helpen?
 
maar bijv. een info@.........nl adres wilt toevoegen als een nieuw e-mailaccount?

Hebt je een eigen bedrijf?
info @ eigenbedrijf . nl kunt je namelijk alleen gebruiken als je een eigen bedrijf hebt.

Je probeert nu een e-mailaccount toe te voegen dat niet bestaat . . . ?
Je kunt niet zo maar voor het @ teken, het woord info gebruiken voor een e-mailadres.
Je kan alleen een bestaande e-mailaccount toevoegen.
Dat is anders indien je bij een hostingbedrijf (tegen betaling) een xxx @ eigennaam . nl (of .com / .eu) e-mailaccount aanmaakt.
 
Hebt je een eigen bedrijf?
info @ eigenbedrijf . nl kunt je namelijk alleen gebruiken als je een eigen bedrijf hebt.

Je probeert nu een e-mailaccount toe te voegen dat niet bestaat . . . ?
Je kunt niet zo maar voor het @ teken, het woord info gebruiken voor een e-mailadres.
Je kan alleen een bestaande e-mailaccount toevoegen.
Dat is anders indien je bij een hostingbedrijf (tegen betaling) een xxx @ eigennaam . nl (of .com / .eu) e-mailaccount aanmaakt.

Dank voor je reactie. Voor de duidelijkheid: ik heb een eigen bedrijf met dus een bestaand e-mailadres, beginnend met info@.....nl (op de ... staat natuurlijk mijn bedrijfsnaam). Ik betaal dus bij een hostingbedrijf. Dus mijn vraag blijft nog open staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan