Microsoft Office 365 onder Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

anton44

Verenigingslid
Lid geworden
20 mei 2005
Berichten
1.597
Ik wil een nieuw notebook aanschaffen (Windows 10 Pro) en daarop MS Office 365 draaien. Mijn oud notebook draait met Windows 7 en kan niet naar Windows 10.
Is er bekend / ervaring of Office 365 met Windows 7 draait ? Is er in deze verschil tussen de Personal en Home versie?
 
Office, in welke versie dan ook, draait prima op om het even welke Windows versie. Hooguit moet je even nadenken over de 64 bits versie (nooit doen) of de 32 bits versie (altijd doen). Een Office suite, van welke maker dan ook, is een dermate licht pakket, dat je het zonder problemen kan installeren.

Wel grappig trouwens dat je, ondanks dat HelpMij het aantal groepen drastisch heeft teruggedraaid, je nog het verkeerde forum hebt gebruikt voor je vraag (er is een Office forum namelijk) :)
 
Office, in welke versie dan ook, draait prima op om het even welke Windows versie. Hooguit moet je even nadenken over de 64 bits versie (nooit doen) of de 32 bits versie (altijd doen). Een Office suite, van welke maker dan ook, is een dermate licht pakket, dat je het zonder problemen kan installeren.

Wel grappig trouwens dat je, ondanks dat HelpMij het aantal groepen drastisch heeft teruggedraaid, je nog het verkeerde forum hebt gebruikt voor je vraag (er is een Office forum namelijk) :)

OctaFish bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb geen (sub-)groep voor Office kunnen ontdekken, zelfs na nogmaals nazien :)

Inhoudelijk: Office 2019 draait volgens "bartjes" alleen onder Windows 10 ??

Correctie: Nu wel gevonden.:eek:
 
Laatst bewerkt:
Zojuist zonder problemen Office 365 ProPlus geïnstalleerd op Windows 7.

Office365_W7.JPG
 
Edit mod: verplaatst naar Overige office vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan