TomTom xl en geen kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

reuslucius

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
68
Dag Allemaal,

Ik heb een tomtom xl en deze gaf een melding dat hij geupdate moest worden. Ik heb deze aan mijn laptop gehangen met tomtom home als programma. Ik heb enkele kleine updates binnengehaald maar na het loskoppelen van de tomtom vind deze geen kaart meer foutmelding is er is geen kaart geinstalleerd.

Ik had geen kaartupdate aangevinkt kan ook niet want er zijn geen kaartupdates meer voor deze tomtom. Ik heb geen backup van mijn tomtom.

Ik wil graag weten waar ik de kaart voor mijn tomtom kan downloaden ? of heeft iemand een backup die ik terug kan zetten ?

Tomtom zelf geeft geen telefonisch ondersteuning meer voor mijn tomtom en via hun forum, waar ik naar verwezen wordt, kom ik geen steek verder. Forum i alleen engels talig :'(
 
Als je weet welke kaartversie er op stond kun je deze wellicht nog van usenet downloaden en daarna weer op de sd-kaart schrijven..
 
Scrapheap

Dank voor je reactie. Ik weet niet welke versie erop stond domweg omdat ik er niet naar gekeken heb. Overigens ik heb een versie zonder sd kaart
 
Dat laatste maakt niet uit, de kaart is hetzelfde, of de XL hem van SD-kaart leest of van het onboard eMMC-geheugen...
Kun je nog wel zien wat de NavCore-versie is die erop staat ? Dat is dus de besturingssoftware van de XL. Die is gekoppeld aan een bepaalde kaart-versie serie.
Als je de NavCore-versie kunt achterhalen kun je van die kaart-serie ( v 8.15, 8.35 etc ) de laatste kaart zoeken om erop te zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan