Instagram

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
31
Hoi,

Gebruikt er iemand van jullie instagram op een android systeem.
Mijn vraag is als ik die verwijder en een nieuwe app afhaal en me in log met login en paswoord, ben ik dan al mijn geplaatste foto's kwijt
mijn volgers en mijn privé berichten kwijt of wordt dit ergens in een cloud bewaard?

Ik denk dat Instagram wat problemen veroorzaakt op mijn Motorola GT 5s

Thanks,

Ed
 
Ik heb IG regelmatig verwijderd van een device; al je werk staat gewoon op IG server. Wél ben je al je concepten kwijt, dus de foto's die je nog niet geplaatst hebt. Dus daar moet je wel rekening mee houden. Op mijn oude iPhone deed ik het regelmatig om de schijf op te schonen; na een nieuwe installatie was de grootte van de app weer heel klein. Dus dat had af en toe wel voordelen.
 
je zegt dat je je geplaatste foto's kwijt bent,
maar die foto's haal je toch gewoon uit de google galerij
als je op het plusje klikt dan kom je toch in je galerij terecht of kan je naar je video's of andere aangemaakte mappen zoals reizen etc gaan en daar een foto uploaden naar instagram, niet>?
 
De afbeeldingen die je naar Instagram en Instagram Stories hebt geüpload, staan bij Instagram op de server. Je kan gerust je app op je telefoon herinstalleren. Wel ben je mogelijk wat instellingen kwijt, maar niet je foto's.
 
je zegt dat je je geplaatste foto's kwijt bent
Dat zei TS niet, hij vroeg dat :). En het antwoord is dan: nee, je bent niets kwijt. Behalve de conceptfoto's die je in IG hebt klaargezet maar nog niet gepost. Dat is het enige juiste antwoord :D.
 
Hallo,

Ik maak altijd mijn foto's met mijn camera op mijn gsm, daar ik geen abonnement heb maar een pay en go kaart.
Dit gebruiken, kost veel geld.

Dus ik post altijd foto's vanuit mijn google galerij.
Dus ik ben dus geen geplaatste foto's en geen volgers kwijt als ik het goed begrijp, zo ja mag van mij het onderwerp gesloten worden.

Bedankt.
 
Begrepen, ik heb geen concept foto's in instagram, ik haal alles uit de map google foto's misschien hier een vraagje over,
als ik op het plusje klik op instagram, dan kom ik in mijn galerij uit van google foto's maar daar staan niet alle foto's in die ik heb genomen
dan moet ik die gaan zoeken als je op het pijltje klikt naast galerij en dan kiezen, op overige, daar staan al mijn foto's, ik kan er dan maar één selecteren, maar geen 10
weet iemand hoe dit komt dat niet alle foto's te benaderen zijn vanuit instagram
Als ik mijn google foto map open staan ze er wel allemaal in, maar niet als ik ze open via instagram.
bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan