I-pad werkt niet met wifi, iphone wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

redcap1

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2012
Berichten
196
Mijn i-phone werkt wel zonder wifi, mijn i-pad niet. Ligt dat aan de instelling? Zie op mijn i-pad geen app met mobiele data. Was op bezoek bij ziekenhuis, geen verbinding met de i-pad, wel met de i-phone.
 
Je iPhone heeft een verbinding met het mobiele telefoon-netwerk van je telecomprovider. Jouw abonnement daar heeft waarschijnlijk ook een data-bundel.
De iPad heeft geen mobiele verbinding als je tenminste niet over een type met 3/4G beschikt en dus ben je afhankelijk van WiFi.
In het ziekenhuis kun je soms gebruik maken van een "open" WiFi netwerk maar iet altijd.
Dit heeft totaal niks met mobiele data te maken.
Je kunt op je iPhone echter wel "WiFi hotspot & tethering" inschakelen.
Daarna maak je met de iPad verbinding met deze hotspot van je iPhone en kun je toch gebruik maken van de data-verbinding van je telefoon. :thumb:
 
Helemaal duidelijk. Heb gedaan zoals je voorstelt. Geen extra kosten als je dit doet?
 
Nee, zolang je niet meer data verbruikt als in je bel-bundel zit.
Verbruik je meer data als je bundel ( bijv 3 Gb ) toelaat, dan worden er extra kosten in rekening gebracht op je telefoon-abonnement.
Wat de kosten zijn van de data buiten je bel-bundel kun je bij je provider terug vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan