Menukaart weergeven op een Samsung Galaxy Tab A (2018)

Status
Niet open voor verdere reacties.

YKoubaa87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2019
Berichten
3
Goedemiddag,

Ik ben van plan voor onze zaak om de menukaart te digitaliseren.

Hiervoor heb ik een Samsung Galaxy Tab A (2018) aangeschaft.

De oorspronkelijke menukaart hebben we in Excel gemaakt, en printen, lamineren hem opnieuw wanneer er een wijziging plaatsvind.

Nu wilde ik de menukaart digitaliseren, dit heb ik gedaan door de inhoud in PowerPoint te zetten.

Zojuist overgezet naar PDF om het ontwerp niet te laten veranderen.

Nu is mijn bedoeling dat de menukaart konstant aan blijft op het scherm, en dat klanten niet verder kunnen of het scherm kunnen afsluiten.

Want als je de tablet vergrendeld, gaat het scherm uit en moet je de code opnieuw invoeren.

Hoe kan ik dit realiseren, graag verneem ik jullie suggesties en of oplossingen Software en of instellingen in mijn tablet.

Ook heb ik een afsluitbare houder gekocht: Securo, voor iPad en Tablet, 9-11 inch.

Diefstalbeveiliging en je kan de knoppen aan de zijkanten niet bedienen.

Alvast bedankt!
 
Is het bedoeld voor op een balie of bij de deur?
Ik betwijfel of een tablet hier wel geschikt voor is. Er zijn ook speciale digitale fotolijstjes die je hiervoor kan gebruiken.

Of geef je alle gasten dus een tablet bij binnenkomst? Dan heb je echt een flinke portie dure tablets nodig. En hoe weet je zeker dat ze die niet jatten? En wat dacht je dan van opladen van tientallen tablets?

Het klinkt wel grappig maar kijk ook eens naar de kosten en de baten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alles al aangeschaft.

De tablet komt aan de balie, het gaat alleen om één tablet waar een menu op weergegeven gaat worden, niet meer en niet minder.

Dus het is meer een Software kwestie.
 
Zoek naar apps voor een 'Kiosk mode'. Die beperkt dat gasten ongewenste dingen kunnen doen en dat de lockscreen actief word.
 
Bedankt voor de tip, ik ga er vanmiddag mee aan de slag.

Je hoort nog van mij :thumb:
 
Top. Veel succes!
Ik ben benieuwd welke app je uiteindelijk gekozen hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan