Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 16 van 16

Onderwerp: Windows 7 te lange bestandsnaam

Giga Senior
    Vraag is niet opgelost

Windows 7 te lange bestandsnaam

Is daar een registerhack voor om over die 255 tekens te gaan. Of een kopieerprogramma die dat aan kan. Dus ik gooi de file met de te lange bestandsnaam in de betreffende map.

Giga Senior
    Word ik niet echt wijzer van. Moet voor Windows 7 en direct goed zijn.

Giga Senior PHP4U's avatar
    Quote Origineel gepost door Senso Bekijk Bericht
    Word ik niet echt wijzer van. Moet voor Windows 7 en direct goed zijn.
    Heb je überhaupt al op de link geklikt?

Giga Senior
    Zeker wel. Allemaal veel te veel uitleg en te lang verhaal. Bij de download staat Systeemvereisten Windows 8.
    Wat ik mij ook afvraag is dat volgens de uitleg dit een update zou zijn Get the Windows RT 8.1, Windows 8.1, and Windows Server 2012 R2 update: April 2014

Bovenaan staat hotfix and no longer available W10 installeren.

Dan weer Windows 7 SP1 and Windows Server 2008 R2 SP1 update history

M.a.w. geen touw aan vast te knopen, wat exact te doen.

Windows 7 is wel een beetje oud, hé? Waarom draai je dat nog? Support eindigt op 14 januari 2020. Zie dit als een 'heads up'.

Je kan proberen of je via Microsoft zelf die hotfix kan krijgen. Zoek dit niet buiten Microsoft om, omdat je niet weet wat je precies binnenhaalt.

Giga Senior
    Ik zou niet weten waar ik die hotfix kan vinden. Overigens vind ik het zeer vreemd en belachelijk om die hotfix dan de Windows 7 gebruiker te onthouden (zie artikel). Maar goed, Bill Gates zit met geld in vegetarisch vlees en 227 gram kost 6,00 euro. Nu wil die daar nog rijker van worden.

Om in bekende citaten te spreken:

"En wat zei Microsoft toen je hen de vraag stelde waar je hotfix kan vinden?"

En waarom draai je nog Windows 7?

Giga Senior
    Windows 7 draai ik nog omdat alles werkt. Als ik W10 installeer moet ik maar weer afwachten of alle (betaalde) programma's werken. Destijds ook een Laserprinter van HP die niet meer correct werkte. Kosten printer 800 euro. Gaat Microsoft wijzen naar HP en HP naar Microsoft. Lees zelf maar alle problemen met W10. Ik moet werken op een PC en het is geen tijdverdrijf of speelgoed.

Ik heb nog veel artikelen gelezen op internet over de hotfix en kb nummers maar allemaal veel tekst (Microsoft eigen) en nergens een goede oplossing. Allemaal geklets. Windows 10 kan eenvoudig met een registerwijziging en W7 niet. In 2011 was dit probleem al te lezen op internet en MS heeft het nog niet opgelost via een automatische/belangrijke update. Over lui gesproken.

"En wat zei Microsoft toen je hen de vraag stelde waar je hotfix kan vinden?"
    Ik heb via die virtuele assistent de vraag gesteld en dan krijg je constant dezelfde artikelen. En de hotfix/oplossing staat er dan niet. Tijdverkwisting!
    Laatst aangepast door Senso : 6 June 2019 om 18:41

Er is meer dan een virtuele assistent.....

Maar waarom probeer je het upgraden naar Windows 10 eerst niet? Ooit moet je er toch aan geloven..
    Volgens mij is Windows 7 qua techniek niet veel anders dan Windows 10.

Mega Honourable Senior Member RogerS's avatar
    Misschien gewoon het pad en/of de bestandsnamen inkorten van de bestanden waarbij kopiëren niet lukt.
    Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.

Tera Honourable Senior Member
    We zijn niet helderziend en glazen bollen zijn erg zeldzaam, geef ons informatie a.u.b., gebruik Speccy
    https://www.piriform.com/speccy/download

https://www.piriform.com/docs/speccy...ile-to-the-web

Giga Senior
    @Lange Pier
    Het gaat over Windows 7. Die link die jij geeft heeft betrekking op Windows 10.

Tera Honourable Senior Member
    Maakt toch voor het register geen ... uit.....
    We zijn niet helderziend en glazen bollen zijn erg zeldzaam, geef ons informatie a.u.b., gebruik Speccy
    https://www.piriform.com/speccy/download

https://www.piriform.com/docs/speccy...ile-to-the-web

Giga Senior
    Bedoel je 'bal'?

Giga Senior
    Ik heb de sleutel toegevoegd en na opstarten geen effect. Ook later een sleutel toegevoegd aan Policies en ook geen effect. Langer dan 255 gaat niet.

17. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren