Video preview

Status
Niet open voor verdere reacties.

boedha

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2000
Berichten
102
Hallo, Forummers

Ik heb het zelfde probleem, maar dan met mijn video filmpjes.

als ik een map open, dan zie ik wel de afbeelding (jpeg) van de foto's in die map. maar van mijn filmpjes (mp4) zie ik geen afbeelding.
enkel het icoon van mijn player.

tot een paar mnd geleden zag ik het wel, maar na een update van Windows 10, kon ik het niet meer zien.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? zodat ik weer een afbeelding zie van mijn filmpjes.

v.g lood
 

Bijlagen

  • Nieuw - Microsoft Word-document.doc
    394,5 KB · Weergaven: 14
Beste bhoeda.
Heb je vraag een eigen plekje gegeven, inbreuk in andermans topic is niet gewenst.
 
Liever geen topic stelen maar in ieder geval dit proberen: wanneer u wel van afbeeldingen voorbeelden ziet maar niet van video, open dan een video die geen voorbeeld heeft in de Film en TV app van Windows zelf. Waarschijnlijk wordt u dan gevraagd om een codec te installeren die hiervoor nodig is. Dit is een bestand met meer gedetailleerde afspraken over hoe een video moet worden afgespeeld. Bedenk verder dat er voldoende vrije schijfruimte zal moeten zijn en dat sommige schijf-opruim programma's of "cleaners" deze cache kunnen hebben opgeschoond als Overbodige bestanden verwijderen en dan gaat er tijd overheen voordat alles terug is.
 
Beste,

Het is gelukt, ik kan nu de afbeeldingen van mijn filmpjes weer zien !!

Top, bedankt voor de hulp.

grtz. Lood
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan