Div Sites niet berijkbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
Sinds kort kan ik div internet sites niet meer bereiken en krijg ik div foutmeldingen.
bij de Paradigit word verteld dat dit komt omdat er wat mis is met de DNS Server dat ik wel lokaal kan maar dat ik niet naar buiten kan (Dat is wat hij vertelde) ook dat misschien de internet kabel kapot was.
ik heb toen een andere kabel aangesloten zonder resultaat. dus de vraag hoe los ik dit op.
bijgesloten enkele meldingen die ik kreeg.
Dit is er een van ( Je verbinding is onderbroken er is een netwerkwijziging gededecteerd)
 

Bijlagen

  • FOUT 2.JPG
    FOUT 2.JPG
    53,4 KB · Weergaven: 67
  • FOUT INTERNET.JPG
    FOUT INTERNET.JPG
    73,9 KB · Weergaven: 55
  • Geen Internet.PNG
    Geen Internet.PNG
    24,1 KB · Weergaven: 59
Router al gereset? Misschien is die DNS een beetje van slag?
 
eerst en gewone reset toen terug gezet op fabriekseigenschappen maar heeft niet geholpen
 
Gebeurt het ook op andere devices? Of enkel op je computer?
 
De Russen zijn aan het experimenteren! Waarom probeert u niet een andere DNS als het volgens de provider daaraan zou kunnen liggen? Veel providers hebben hun eigen DNS server of installeren een onbekende. Neem bijvoorbeeld die van Google in onderstaand voorbeeld. 8.8.8.8 en bij Alternatief: 8.8.4.4 Ik zou noteren welke er stond want dat is dan wel weg. Een DNS server regelt de verkeersstromen over het Internet en vertaalt adressen in code.
DNS.JPG
https://www.personalvpn.com/support/dns
Wees verder verdacht op malware wat de computer zou kunnen gebruiken voor eigen verbindingen, scan dus daarnaar en controleer datum en tijd rechtsonder of deze steeds het zelfde aangeven, een verkeerde tijd of datum geeft certificaatfouten maar de klok zou desondanks stuk kunnen zijn.
 
ik ben morgen een paar dagen afwezig als ik terug ben ga ik dit uitproberen
 
Ik weet niet wat het was maar het probleem heeft zich zelf opgelost alles werkt weer als tevoren
 
Misschien is die DNS een beetje van slag?
Waarom probeert u niet een andere DNS
Niet altijd goed presteren kan een kenmerk zijn van een slechtere DNS server. Daarmee is het in dat geval dus niet echt opgelost. Verder gefeliciteerd. Groet. Alfred 2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan