Telefoonscherm zit vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Damrak1

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2014
Berichten
25
Na gebruik van een camera app is het hoofdscherm van een oude Archos Access 50 smartphone met Android vast komen te zitten. Ik kan er op tikken en afsluiten of rebooten, maar dat is alles wat ik er nog mee kan doen. Swipen en klikken op iconen kan niet meer. Is het mogelijk om zo'n telefoon te resetten? Batterij er even uithalen hielp niet.
 
Laatst bewerkt:
Alle data gewist, heeft niet geholpen. Hij reageert nog steeds niet op aantikken, tenzij voor uitzetten of reboot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met een volledige reset dan zou het hele OS (Android) moeten worden geinstalleerd. Heb je alles wel gewiped en ook je cache?
 
Ik krijg het Welcome scherm te zien. English. Get started. Emergency. Vision settings.

Maar hij reageert niet op het aantikken, tenzij om af te sluiten of rebooten. Kan dus geen hardwarefout zijn.
 
Ik vermoed wederom een defecte telefoon? Als de installatie ook niet doet wat het moet doen, dan is deze telefoon gewoon defect.
Waarom het reboot/shutdown menu werkt? Geen idee? Misschien werkt dat via een bypass?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo


Ik zou toch niet nalaten , om het korrekt ingeplugd zijn van de touchscreen flex te controleren ...

Uiteraard plug je deze dan eens een paar keer voorzichtig in/uit om de minuscule kontakpuntjes zuiver te maken ...

Indien een touchscreen flex niet korrekt is ingeplugd , is niet altijd het complete scherm dood.

Heb al veel meegemaakt , dat er dan nog stukken tussen zitten die wel nog gedeeltelijk intermitterend/moeilijk durven werken .

Een nee heb je , een ja kun je krijgen ...

Hopelijk heb jij , of iemand die dit ooit mocht lezen , iets aan deze info.

Peter
 
Damrak1 zei:
Na gebruik van een camera app is het hoofdscherm van een oude Archos Access 50 smartphone met Android vast komen te zitten.
Welke app was dat?????
Heb je geen app die de apps controleert, die je download, vóór de installatie?
Ik heb anders nog wel een suggestie voor je.

› Dutch Solar Group B.V.
Adresse : Tappersweg 14-11
2031 EV Haarlem
Contact : administratie@dutchsolargroup.nl
Tél : +31 (0)20 846 1758
Dit is niet de suggestie die ik bedoel, alleen het adres van de distributeur.
Is een Frans merk toch?

Heb je al eens een kopie van je simkaart aangevraagd? Ik heb laatst een probleem gehad dat ik geen wifi-verbinding meer kreeg, bleek dat de simkaart niet meer goed werkte, na betaling van €5 was het probleem opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan