Facebook foutief ingevoerde aanmeldnaam verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Riny1961

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2011
Berichten
6
hallo,

ik weet niet of ik nu in 't juiste 'forumgedeelte' zit.
Ik heb 'n vraag over W10, Google Chrome, aanmelden bij FaceBook.

Bij de handige functie dat je gebruikersnaam wordt aangevuld heb ik 't probleem dat 'n ooit ingevulde onvolledige naam nu óók telkens wordt weergegeven. Geen wereldprobleem, maar bij elke inlog wél eerst kiezen voor de juiste optie i.p.v. meteen 'door'.
Ik krijg de foutieve naam niet verwijderd door op de naam met rechter muisklik voor verwijderen te kiezen. Die optie lijkt er gewoonweg niet te zijn. Ook de naam weghalen geeft (uiteraard) geen resultaat. Bij de volgende zoekactie staat hij er gewoon weer bij.
Ik ben al aan 't zoeken geweest via Google, kom wel 'automatisch aanvullen uitzetten' tegen, maar ik wil alléén die (ene) foutieve naam er uit hebben.

Ik hoop dat ik 't probleem duidelijk genoeg omschreven heb ? :shocked:
En dat iemand hier raas mee weet …
 
Dankjewel !
Helaas, hier had ik al gekeken.
Wat in deze 't probleem lijkt is dat de betreffende gebruikersnaam niet is opgeslagen en daardoor via deze weg niet te verwijderen.
Ik had bij internetopties ook al 'cookies en browsegeschiedenis verwijderen' gedaan, maar krijg net zo goed weer 2 gebruikersnamen als ik wil inloggen. Mijn overige automatisch onthouden inlogcodes zijn verdwenen :mad:
 
Laatst bewerkt:
wat ik zou verwachten is dat ik
door op de foutieve naam te 'staan' met muis
zou kunnen kiezen voor verwijderen
als ik klik met rechts: gebeurt er niets
als ik klik met links denkt 'hij' dat deze in gebruikersnaamhokje hoort
 
Probeer eens SHIFT+DEL wanneer de foutieve naam geselecteerd staat uit het lijstje.
 
YES

die doet 't !
JOEPIE

(hoe simpel kan 't soms zijn …, als je 't maar weet)

me happy, dankjewel
:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan