HTC U Ultra - Upgrade naar Android 9.0 (Pie) of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie123321

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2016
Berichten
101
Ik wil een telefoon die geen update krijgt naar Android 9.0 (Pie) of het al heeft. Ik heb al onderzoek gedaan, maar ik wil echt zekerheid hebben. In Pie werken sommige apps die heel belangrijk voor me zijn niet meer.

Als ik een telefoon met 7, 8, of 8.1 wil hebben, dan moet ik gaan rooten, maar dat betekend ook dat als ik het verkeerd doe dat ik dat toestel kan "bricken".

Maar ik wil het zeker zeker weten met deze mogelijke aankoop, want het is een beetje zonde van het geld anders. Ik heb al gekeken op androidplanet en daar staat dat er geen update op dit toestel komt, maar ik moet het echt zeker weten.

Alvast bedankt!
 
@Lange Pier Ik waardeer alle hulp, maar dan moet je wel eerst mijn bericht gelezen hebben. Ik schrijf dat ik al op androidplanet heb gekeken, maar durf niet van 1 bron uit te gaan, ik wil meer zekerheid.

Dus: fijn dat je een reactie geeft, maar lees wel eerst het bericht van de vrager.
 
p.s. maar even contact opgenomen met de (Engelstalige) klantenservice van HTC en het klopt wat er op androidplanet staat. Maar je weet het maar nooit.

Opgelost door vrager :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan