gps tracker

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
394
Mijn vraag gaat over hoe ik kan zien wat mijn route was tijdens de vakantie. De laatste keer had ik een route in Frankrijk die bijzonder mooi was maar ik kan niet meer achterhalen hoe ik die heb gereden. Ik weet dat er apps zijn waarmee je dat kunt vastleggen maar door de vele apps zie ik de bomen door het bos niet meer. Ik gebruik een Apple iPhone 8 met 256 GB! Kan iemand mij vertellen welke app ik het beste kan gebruiken en als het even kan een Nederlandstalige,

Anstof
 
Er zijn meerdere apps die je kunt gebruiken, zoals GPX tracker (Engels). Of Topo GPS (Nederlands). Die laatste heb ik net gekocht, ziet er goed uit!
 
Nog een app, die ik al een tijdje gebruik: OsmAnd Maps. Wel Engelstalig, maar de app werkt fantastisch. Kaarten zijn prachtig (al moet je er waarschijnlijk wel een paar bijkopen), en het gebruik is heel fijn. Prima om routes op te nemen, in te laden (op de gebruikelijke manier) en na te lopen. De kaarten zijn gebaseerd op Topo kaarten, maar ze zijn een stuk mooier en leesbaarder. Zou ik zeker ook naar kijken, omdat je er een paar kaarten gratis bij krijgt. Dus om uit te proberen, zeker de moeite waard!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan