tijdzone klokken Powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
1.087
Hallo,

Is het mogelijk om 2 klokken in Powerpoint te plaatesen waarom 1 onze zijn aangeeft en de ander die van een andere tijdzone?

Dank voor eenr eactie.
 
Dat is dus afhankelijk van de mogelijkheden, dat weet ik dus niet. De voorkeur is wel om zonder internet toegang iets te kunnen regelen. Dus offline moet e.e.a. ook werken.
 
Maar ik snap nog niet helemaal wat je wilt; ik vermoed dat je een bewegende klok wilt zien die de tijd aangeeft. Maar voor hetzelfde geld is het voldoende als het twee statische klokken zijn die de tijd laten zien op het moment dat de dia verschijnt. Of twee klokken die alleen een tijdverschil tonen.
 
2 klokken, 1 geeft de actuele tijd aan op het moment dat de sheet te zien is, de ander de juiste tijd op dat moment van de andere tijdzone, dat zou mooi zijn.
 
Dat zal denk ik geprogrammeerd moeten worden; de enige 'bewegende' klokken die ik gevonden heb, zijn klokken die bewegen op basis van een animatieeffect. Dus niet op basis van actuele tijd. Kan ook bijna niet, omdat je voor elke seconde dan een aparte animatie nodig hebt. Dus je zou klokken moeten hebben die op basis van een schema (seconde) de wijzers verplaatsen op het scherm. Dat kan prima door met een macro elke seconde de hoek te veranderen. Meerdere klokken is dan ook geen enkel probleem, want de starthoek (=begintijd) van de wijzers bereken je op basis van de door jou gewenste tijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan