Beeldfragment knippen of verwijderen uit Windows 8.1 Movie Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tip: De wetransfer link is maar 7 dagen geldig na plaatsing.
 
Je hebt overschot van gelijk. Het is niet mijn gewoonte om zo slordig om te gaan met de gegevens die ik aanbreng, maar ik ben momenteel op verschillende fora bezig met ook andere computerproblemen. Toen ik de eerste post plaatste was het me nog niet gelukt om mijn videofilm juist te knippen, en nieuwe beeldfragmenten in de plaats te brengen, die exact dezelfde tijd innamen, zodat na de gitaarsolo de synchronisatie verder bleef lopen met de daarop volgende videoclips. Het knippen werkte niet maar wel het splitsen. Natuurlijk ben ik wel verrast dat medewerkers van Helpmij.nl geen ervaring genoeg hebben, om mij meer uitleg te kunnen verschaffen hoe het knippen in Movie Maker in Windows 8.1 precies in zijn werk gaat. Ik heb meer dan één keer vermeld in mijn post wat er precies gebeurde na het knippen ven een beeldfragment. Maar niemand die daar op reageerde en een oplossing aanbood. Ik heb mijn videofilm dus kunnen maken met behulp van het splitsen, maar niet van het knippen. Daarom was ik nieuwsgierig hoe het zat in Windows 10 met de app Foto's die ook een videofilm kan maken met behulp van een storyboard. Maar weer stuit ik op hetzelfde probleem. Blijkbaar zijn er geen medewerkers bij Helpmij.nl die voldoende ervaring hebben met deze app in Windows Home 10 om mij te kunnen helpen. En vermits ik wilde weten waarom het knippen niet lukte en niemand daar een antwoord kon opgeven, heb ik een beetje minder aandacht besteed om duidelijker mijn informatie over te brengen. Sorry daarvoor.
grtz,
gilbert :d
 
Helpmij heeft geen medewerkers! We zijn gewoon computergebruikers net als jij, die - als we ergens kennis over hebben - ze delen. Geheel zonder belang.
Het probleem bij Moviemaker is dat het voor absolute beginners is. Op het moment dat iemand iets meer wil met video, gebruikt die meer geavanceerde software dan Moviemaker, en leert daarover. Op die manier komt er weinig verspreidbare kennis over Moviemaker tot stand.
'knippen' gaat meestal vooraf aan 'plakken'.. Maar voor mij is het ook meer dan 10 jaar geleden dat ik iets met Moviemaker deed.
 
Helpmij heeft geen medewerkers!.
Was vast een iets grotere typo... groter dan deze....:D
Hello mdehelpers,.... grtz,gilberto :confused:

Tav Moviemaker: Ben het er mee eens, het kan wat maar verwacht er niet teveel van.

Deze maar geen NL?, wordt nog wel eens genoemd als behoorlijk stuk beter alternatief en gratis ook nog.
https://www.videohelp.com/software/HitFilm

Heb iig een keer heel kort getest en opgeslagen, nog niet verder bekeken.

Zelfs zij keken er naar....:
https://www.consumentenbond.nl/digitaalgids/beste-gratis-software/hitfilm-express-2017
 
Laatst bewerkt:
Doe zelf aan videobewerking(powerdirector), maar moviemaker is zeer beperkt qua mogelijkheden.
Om die reden heb ik mij nooit verdiept in moviemaker.

En Helpmij draait volledig op vrijwilligers, dus niet met medewerkers :thumb: ;)
 
Gilbert,
Wij doen hier ook zelf aan videobewerking en laat die microsoft programmatjes voor wat ze zijn (wij noemen deze kleine broertjes).
Een betere, raad ik aan voor u met alles op en er aan : Corel Videostudio X10. Niet gratis en ook niet duur.
Met dit programma kan je beeldfragment met de schaar splitsen. De delen dat je niet nodig hebt verwijderen.
En nog veel meer!
 
Vriendelijk bedankt. Veel goede tips en links met gratis en betaalbare programma's voor het bewerken en maken van videofilms. Sorry ik dacht dat er alleen maar medewerkers op het forum meehielpen om een vraag op te lossen. Blijkbaar kopen de meeste mensen die aan videobewerking doen, een betaalbaar video programma, dat voldoet aan de eisen die worden gesteld om een goede videofilm te maken. Dat kon ik niet weten. Ik zal het eens proberen op het Microsoft community forum, die zouden daar toch meer ervaring moeten over hebben.
De topic mag gesloten worden.
gilberto :d
 
Stuur een mailtje naar Bill Gates's. Zit daar vol met medewerkers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan