Vergrendelscherm Windows 10 achtergrond veranderen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

bisopn

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
642
Ik weet dat het kan, ik heb het in windows 7 ook wel eens voor elkaar gekregen via het regeister. maar als ik dat zelfde doe in windows 10 komt er geen verandering. ik wil de achtrgrond van windows 10 op het vergrendenscherm aanpassen, dan niet wat jullie denken. maar dat blauwe achtergeond van windows waar je op dat moment moet aanmelden...

ik heb het voor elkaar gekregen de achtergrond weg te krijgen via het regeister. dat heb ik terug gezet , ik wil de achtergrond wijzgen.
ik heb al via google wat gezocht. maar ook veel vraag op... -Of staat die blauwe achtergrond met windows logo in een bepaalde map. dat ik met de zelfde bestandsnaam een andere afbeelding in die map kan plaatsen, en zo de achtergrond kan aanpassen...
 
jha.. de meeste komen gelijk met de andwoorden Vergrendelscherm bij installingen. maar dat is niet wat ik bedoel.
die achtergrond gaat weg bij het aanmelden / inloggen met wachtwoord... dan heb ik het dus over het 2e achtergrond scherm.

Ik kom er ook niet uit met die bovenstaande link, hoe de afbeelding of dus achtergrond moet worden aangepast.

Meestal ergens in het register, of waar is de map waar die achtergrond staat. dan kan ik de nieuwe afbeelding de zelfde naam geven in de zelfde map. heb heb ik ook die andere achtergrond.

Ik ben er achter gekomen dat bij windows 10 Enterprice en vast ook Pro bij Vergrendelscherm een AAN/UIT "Achtergrondafbeelding van vergrendelscherm weergeven op het aanmeldscherm" is .
Bij Home is die optie niet... Is het dan helemaal niet mogelijk daar de achtergrond te veranderen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ow zal daar nog verschil in zitten, ik dacht dat dat ook het vergrendelscherm was. Want dat is ook vergrendeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan