• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Adressen uit adreslijstuit 1 werkblad in ander werkblad invullen en afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bochtenkoning

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2005
Berichten
9
Hallo,

Ik zit met een probleem; ik heb een excel document met daarin een aantal werkbladen. Een werkblad bevat een namenlijst en ander werkblad bevat een soort formulier waar steeds een naam uit de adreslijst moet worden ingevuld en afgedrukt. Bij het afdrukken krijg je dan een aantal aparte formulieren met de namen uit de adreslijst.

Ik heb ooit geweten hoe ik dit moest instellen maar helaas ben ik het kwijt. De naam van de kolom met namen moest (dacht ik) gebruikt worden om de cel in het andere werkblad waar steeds een naam moest komen te staan te vullen. Maar hoe moest dat ook alweer....???

Heb het forum al doorzocht maar helaas niet de oplossing voor mijn probleem kunnen vinden. Wie kan me helpen?

Bij voorbaat enorme dank!

Groet,
Teun
 
Geen idee wat je ermee bedoelt Willem. Ik heb geprobeerd de vraag zo duidelijk mogelijk te stellen. Titel van mijn vraag kan misschien beter, is dat wat je bedoelt? :confused:
 
Ik bedoel een voorbeeldbestand met wat je precies wilt bereiken zonder dat wordt het giswerk
 
Heb je voorbeeldbestand waar in gewerkt kan worden?
 
Ok, duidelijk. Ik heb een excel bestand gemaakt (origineel kan ik vanwege privacywet niet uploaden), ik hoop dat je hier iets mee kan.

Bij voorbaat dank!

Groet,
Teun
 

Bijlagen

  • Voorbeeld.xlsx
    9,6 KB · Weergaven: 23
Is dit de bedoeling is :
 

Bijlagen

  • Voorbeeld (2).xlsx
    10,9 KB · Weergaven: 40
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan