• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

uitprinten van excel file

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Hallo

ik voeg een excel sheet als bijlage bij. Bij openen van de file tekstgrootte nomaal en mooi leesbaar . Bij uitprinten mini tekst. Hoe is dit te verhelpen. Ik zie ter hoogte van pringen geen mogelijkheid tot aanpassing van font ?

Dank u

Audass
 

Bijlagen

  • RESULTAT XLS PARACETAMOL LACTOSE_O514_20190603_PK.xlsx
    11,9 KB · Weergaven: 23
Je drukt nu alles af op 1 pagina. Je zal de pagina-einden even opnieuw in moeten stellen.
 
je geeft bij de pagina instelling aan dat alles op 1 pagina afgedrukt moet worden.

Als je dan zoveel gegevens hebt kan dat alleen door de karakters kleiner af te beelden.
 
Hoe pagina-einde in Excel instellen , aub ?

Aan Vena

Hoe stel ik pagina-einde in Excel in, aub ?

met dank en vg


Audass
 
Staat allemaal hier uitgelegd: https://support.office.com/nl-nl/article/pagina-einden-in-een-werkblad-invoegen-verplaatsen-of-verwijderen-ad3dc726-beec-4a4c-861f-ed640612bdc2

Bij het invoeren van getallen kan je beter geen . als decimaalteken gebruiken maar een , anders werken de formules niet. Tenzij je het anders ingesteld hebt.

Als je veel tekst gebruikt en je wil dit een beetje netjes afdrukken dan kan je beter een textbox gebruiken ipv alles in verschillende rijen en en cellen te zetten. Bekijk maar eens een afdrukvoorbeeld van Sheet2.
 

Bijlagen

  • RESULTAT XLS PARACETAMOL LACTOSE_O514_20190603_PK.xlsx
    17,4 KB · Weergaven: 19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan