virtual box

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
31
Hoi ,

Ik heb gisteren op een oud laptopje (4 gig ram) VB ( Virtual box) geinstalleerd.
Het werkt maar ik kan wel geen usb en dvd/cd rom drive toevoegen in het systeem, ook kan ik niet van mijn bureaublad van de gewone laptop geen bestanden slepen rechtstreeks in VB.
Bovenaan staat wel de optie usb en drive toevoegen maar dit lukt niet.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen aub.

Groetjes,,
Ed

Toch nog geen oplossing gekregen, dus moest ik mijn vraag opnieuw stellen, thanks
 
Om bestanden te slepen moeten in de gebruikte VM ook de juiste tools geïnstalleerd zijn. USB kan met passthrough. Je kan echter geen poort toevoegen. Wat je wel kan is alles wat nieuw wordt aangesloten doorsturen naar de VM.

*edit* voor sommige USB functies moet ook het extensionpack geïnstalleerd zijn. Ook moet natuurlijk knippen/plakken expliciet toegestaan zijn in de instellingen.
 
Laatst bewerkt:
Vb

Extensio pack moet je altijd installeren

USB kan met passthrough is passthough een tool
wat bedoel je met
. Wat je wel kan is alles wat nieuw wordt aangesloten doorsturen naar de VM.

en knippen en plakken zie ik niet in de instellingen staat

er staat wel een instelling waar je je usb en je optisch station gewoon kan toevoegen maar dan krijg je de melding dat je usb (naam) niet gevonden kan worden, maar ze staat wel tussen de opties
van de usb?
bedankt
 
heb nog altijd geen antwoord gekregen op mijn vragen, wel een traag forum geloof ik?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan