help met mijn word bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucy2000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2017
Berichten
2
ik probeerde mijn bestanden op te slaan. dit lukt altijd behalve vandaag. op powerpoint heb ik mijn presentatie bijgewerkt meestal klik ik dan boven in het venster om op te slaan en weg te klikken. maar nu krijg ik bij de pp en de twee word bestanden als ik op het kruisje druk ''wilt u de wijzigingen opslaan'' -> ik klik ja opslaan zoals altijd, maar dan sluit hij zichzelf zoals hoort maar een sec later staat het weer in mijn scherm.
en bij de pp klik ik kruisje ja opslaan en krijg ik ''er is een fout opgetreden bij het opslaan van het bestand'' en ''kan niet openen omdat bestandsnaam ongeldig is.'' en mag ik deze ook niet sluiten. en blijft hij dus open staan.
ook bij een nieuw bestand kan ik het niet opslaan

een andere naam geven of ergens anders opslaan op mijn laptop is ook niet gelukt.

wie kan mij hierbij helpen en weet dit op te lossen!
alvast hartelijk dank,
met vriendelijke groet,

lucy
 
Het minste wat je kunt doen is een schijfcontrole. > Rechtermuisknop > Eigenschappen > Extra > Nu controleren > Fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren aanvinken etc.
 
Senso hartstikke bedankt voor je reactie! maar ik ben echt geen held in computer/laptop dingen. ik heb rechtermuisknop gedaan in mijn homescherm en dan krijg ik de kopjes, beeld >, sorteren op >, plakken (niet mogelijk), snelkoppeling plakken (niet mogelijk), volgende achtergronden, intel Graphics instellingen, nieuw >, beeldscherminstellingen en aan persoonlijke voorkeuren aanpassen.

zit ik hier goed of moet dit in een word scherm???
sorry voor het ongemak,
met vriendelijke groet,
Lucy
 
Je moet naar Deze computer gaan, openen en als je de schijven ziet dan op de schijf waar de bestanden opstaan gaan staan en > Rechtermuisknop > Eigenschappen > Tabblad Extra > Nu controleren > Fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren aanvinken etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan