• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Printen met geblokkeerde delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jobvanemmerik

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2019
Berichten
6
Weet iemand hoe ik een selectie van mijn werkblad kan printen als je gebruik maakt van geblokkeerde delen?

Wat nu gebeurt is dat het deel dat ik achter het geblokkeerde deel scroll wel afgedrukt wordt, dat is dus niet de bedoeling. Tot nu toe print ik elke keer vanaf het begin van mijn werkblad en dat wil juist niet..

Alvast bedankt voor jullie tips!

Job
 
Hallo Job,

welkom op Helpmij.nl.

Wat versta jij onder "als je gebruik maakt van geblokkeerde delen?"?
 
Hoi Haije,

het is mogelijk om titels en rijen te blokkeren, dwz als ik dan scroll binnen mijn werkblad, er bepaalde delen niet meescrollen. (beeld>blokkeren)

ik maak een planning met boven in de data (geblokkeerd) en links de namen van de mensen (ook geblokkeerd) alleen als ik nu een print wil maken dan print ik vanaf januari en ik wil alleen maar printen vanaf de actuele periode, juni in dit geval.
 
Dat kan je bij de pagina-instellingen regelen.
Capture.PNG
 
kijk dit is wat ik selecteer als pagina-eindvoorbeeld

selectie.png

en als ik dan naar printen ga is dit wat er geprint wordt

print te veel.png
 
Ik heb het nu opgelost door heet eerste deel te verbergen (selecteren, rechtermuis, verbergen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan