• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarom werkt mijn formule niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wartaal677

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2015
Berichten
30
Hallo,

Kunnen jullie me misschien helpen. In tabblad W&V voor de maanden januari t/m maart werken mijn formules niet. Kunnen jullie misschien aangeven wat er mis gaat?
 

Bijlagen

  • HELPMIJ222222 VERSIE.xlsx
    554,8 KB · Weergaven: 35
Je zoekt naar de getallen 86080 en 1 terwijl in de draaitabel teksten staan.

Code:
=DRAAITABEL.OPHALEN("AmountDC";'Draaitabel januari'!$A$3;"GLAccountCodeDescriptionCode";86080;"CostCenterCode";1)
moet zijn
Code:
=DRAAITABEL.OPHALEN("AmountDC";'Draaitabel januari'!$A$3;"GLAccountCodeDescriptionCode";[COLOR="#FF0000"]"[/COLOR]86080[COLOR="#FF0000"]"[/COLOR];"CostCenterCode";[COLOR="#FF0000"]"[/COLOR]1[COLOR="#FF0000"]"[/COLOR])
 
Daarnaast is het werkblad voor maart niet in het werkboek aanwezig.
 
Maak je data consistent. Zorg ervoor dat alles te vinden en te vergelijken is. Met een extra tabel in het blad 'AccountToDescription' worden de 'GLAccountCodeDescriptionCode' vertaald naar de omschrijvingen die je in jouw P&L wilt hebben. Alle draaitabellen en verbogen bladen heb ik weggehaald nadat ik alle beschikbare data ontsloten heb. (Of het handig is om zo'n bestand te plaatsen laat ik maar in het midden)

De data staat in de tab 'Database'. Hier heb ik een paar kolommen aan toegevoegd om het eea te kunnen vergelijken. Bekijk het maar eens.
 

Bijlagen

  • HELPMIJ222222 VERSIE (2).xlsx
    488,6 KB · Weergaven: 21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan