Acronis telt twee delen cloud niet bij elkaar op

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Acronis telt twee delen cloud opslag niet bij elkaar. 1x 500gig, 1x 1t. Schijnt een oplossing voor te zijn maar acronis is door de jaren heen steeds rommeliger geworden in het geven van instructies etc.. Ik dacht nu heb ik voorlopig genoeg!! moet je weer uren gaan zitten hannesen om het in orde te krijgen, en nu maar hopen dat iemand hier meer verstand van heeft dan ik en acronis.
 
Ik zie niet eens een Homepage in het Nederlands. Twee is natuurlijk duurder dan één. Lees dat hoe groter de opslag hoe goedkoper.

Blijkbaar gaat het om twee verschillende programma's. Advanced and Premium. Ga je hoger dan 500 GB moet je upgraden naar Premium. Verder ga/kan ik me er niet in verdiepen. Begrijp niet dat Acronis geen fatsoenlijke Nederlandse handleidingen maakt. De teksten in het Engels zijn veel te uitgebreid en te lang. Kost uren om dat allemaal door te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat denk ik niet lukken. Onder water zijn het nog steeds 2 delen. En de software zou dan het backupbestand over 2 locaties moeten gaan verdelen.

<sarcasme>Probeer het eens bij Acronis support na te vragen</sarcasme>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan