mail arrivvert bij gmail in mail&spam&prullenbak

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
1.087
de titel geeft het al aan, in mijn Gmail webbrowser(en ook in de Outlook client) komt Gmail niet aan in de inbox. Ik kan hem alleen zien in de mail&spam&prullenbak optie bij berichten doorzoeken. Iemand een idee hoe ik mijn mails weer in de inbox krijg? Dank.
 
Laatst bewerkt:
Even een update, mails die niet te zien zijn in Inbox, komen wel terug in alle-emails in Gmail. Ik heb nooit rules aangemaakt.
 
die mails in gmail zetten als niet spam.
(of waar ze dus niet aankomen)

Bij mij is het andersom, mails naar mijn zakelijke email van kon met info@..... komt in gmail altijd in de spam. Fijn als mensen je mailen, maar niet heus. Ik snap niet dat gmail altijd zoveel e-mailadressen automatisch in de spam zet.
 
Dank voor het meedenken. Ik zie geen mogelijkheid om ze als niet-spam te classificeren.
Ik kan ze vanuit gmail wel handmatig naar de inbox verplaatsen, maar dat is utieraard geen oplossing. Ze moeten gewoon in de inbox verschijnen.

Aan de client kant heb ik in Outlook een rule aangemaakt per e-mail adres om deze automatisch naar de inbox te verplaatsen, maar het vreemde is dat de Outlook client geen Alle-Emails folder van GMail laat zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan