login bij bezoeken website

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik doe Wordpress via strato
op de site van strato staat in mijn account een linkje naar de bewerk pagina
dus alles via de browser

dit probleem heb ik altijd gehad
 
Heb je het via Strato geinstalleerd via een one-click-installer of gedownload bij de Wordpress.org site en geuploadt en geinstalleerd?
Dat laatste raad ik altijd aan.

Dus netjes backuppen (exporteren) en handmatig installeren door het te downloaden en uploaden en te installeren. En de export weer terug te plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
via one-click installer zoals strato het beschreef
heb ook de software geinstaleerd op de computer (mac) maar daar kan ik op de een of andere manier niet inloggen terwijl ik wel een account heb en alles goed is ingevuld
gebruikersnaam / wachtwoord
 
Deinstalleren en zelf installeren zonder de site van Strato. Blijkbaar heeft Strato hun eigen modificaties toegevoegd, en misschien wel voor de (schijn)veiligheid :confused:
Ik hoor vaker klachten van mensen die Wordpress problemen hebben via een one-click-installer.

Enige wat je nodig hebt is:
- FTP gegevens (server, username en password)
- Gegevens van MySQL database (server (vaak localhost), username, password, en databasenaam.

Soms moet je in het controlepaneel van je hosting zelf nog een database aanmaken.

En dan kan je via Filezilla of WS_FTP of welk programma dan ook alle bestanden van Wordpress uploaden. En dus alles wat in je het Wordpress-5-5-2.zip bestand staan in de map Wordpress.

Dan ga je nar je site toe, en dan moet je een installatie-scherm krijgen, waar je de gevraagde gegevens invoert.
Als dat allemaal goed is, heb je in no-time zelf Wordpress geinstalleerd, en ben je niet afhankelijk van de troep van Strato die de boel aanpast.

Update
Zo te zien is het opgelost?
Graag horen we de oplossing, en wat je gedaan hebt?
 
Laatst bewerkt:
het is inderdaad opgelost
wat ik gedaan heb is via strato (app wizard) de software opnieuw geïnstalleerd en flexibele modus geselecteerd inplaats dan veilige modus
dus het werkt nu inderdaad wel
het enige wat nog niet werkt is het inloggen op de desktop app
 
Daarom raad ik dus af om het via een one-click-installer te doen. Dat brengt vaak rotzooi met zich mee.
Plus het feit dat je je mag afvragen of je de nieuwste update hebt.

Ooit kwam ik een oude versie tegen.... :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan