TomTom XXL hapert of " trekt het niet "....

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
969
Hoi allemaal,

Ik ben bezig een TomTom XXL IQ Routes / XXL Classic met 2GB op te peppen.

Gebruik daarvoor Navcore NC9.510_DSA_For_XL2 en de kaart Europe South West 1030.9519

Heb het er nu opstaan, maar hij is traag of hij blokkeerd.
Het lijkt wel of ie het niet trekt.

Gebruik ik de verkeerde navcore ??? of is de kaart "te zwaar"???

Heb het er vroeger altijd zonder problemen er op kunnen zetten, maar ja... telefoon he...dus ik weet het niet meer precies...:eek:

Mag ik jullie deskundige info of advies hierover vragen ??? :cool:

Mijn Dank is zeer GróóóóT:thumb:

Groet Hans
 
Navcore NC9.510_DSA_For_XL2 is van 2014 dus ik denk dat daar jouw probleem zit.
Ben overigens al sinds lange tijd niet meer op de hoogte van de div. navcore-versies voor PNA's ( net als jij ) en kaarten...
Wellicht moet je eens hier kijken, open wat posts en kijk bij de comments of er bruikbare info voor je bij zit...:rolleyes:
 
Mogge Scrapheap,

Ik verwachte al dat jij zou reageren :cool:, de "goede oude tijd hé'"....
Ik ben er ook helemaal uit en krijg dat ding maar niet soepel lopen.
Maar goed , ik zag dit ook voorbij komen van kappa en cowboy Henk ;) ( beide nog actief )

Dus jij vermoed dat ik het toch in de navcore zou moeten zoeken ?
Omdat de meeste TT versies het toch zouden moeten doen boven de 9 versies (dacht ik dus hoor.. )
Maar goed ik ga toch nog even "dieper" spitten dan.

Scrapheap dank voor je info...:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ja, de laatste kaarten zouden moeten werken vanaf Navcore v 9.02 en hoger, wellicht dat die 9.510 iets te hoog gegrepen is voor jouw XL.
Zou eens een v 9.1 o.i.d. proberen...
Ik gebruik TT alleen nog op m'n foon ( de Go-versie voor Android ), in m'n auto heb ik Map Pilot van Becker :d
 
Probleem is verholpen..alles loopt weer soepel.
Ik vermoed dat de oorzaak in de bijgevoegde speedcams zat.
Scrapheap dank voor het meedenken...:thumb:
 
Aahh, ja, zou inderdaad kunnen...
Met de Go op m'n foon heb ik daar geen last van want die krijgt continue live updates met file- en flits-info dus daar niet aan gedacht...
Overigens zijn die speed-cams redelijk achterhaalt, je kunt daarvoor beter Flitsmeister gebruiken en de XL puur voor de navi, scheelt ook met je data-verbruik.
Succes ermee weer :thumb:
 
Klopt, Ik gebruik dit allemaal ook niet meer, maar je kent het wel hé....
" Wil jij mijn TT weer eens updaten, ik ga op vakantie...jij weet hoe het moet..."
Ja vroeger ( TTinternetclub ;) ) wist ik alles...maar ja das war vroegâh :rolleyes:
 
Wahahaha, ja, ik herken dat....vooral dat "effe"....maar volgend jaar heb je ze weer voor je neus want dan zijn er weer nieuwe kaarten die alleen op een andere Navcore werken...
Tja, vroegàh....de tijd staat niet stil, de vooruitgang ook niet maar het waren wel mooie tijden :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan