tweede beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkBakker

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Berichten
164
Ik heb een vrij oude PC, die wel draait op Windows 10.
De PC heeft slechts één aansluiting voor een beeldscherm. Dit is een VGA-aansluiting, waar op dit moment een beeldscherm aan hangt.
Ik wil graag een tweede beeldscherm (ook VGA) aansluiten.
Kan dat?
Zo ja, is het mogelijk deze via een VGA/USB adapter aan te sluiten? Wordt het beeldscherm dan ook daadwerkelijk herkend als tweede beeldscherm?

Welke adapter is hiervoor geschikt?
 
Laatst bewerkt:
#edmoor

Dat zou een zeer goede oplossing zijn!
De vraag is even, hoe komen we in contact om de overdracht (versturen/ophalen) te regelen.
Dit moet of heel snel gebeuren, of we moeten er nog even mee wachten... Zondag ga ik voor meer dan een maand op vakantie.

Je mag mij een mailtje sturen.
 
Laatst bewerkt:
Pakje is gereed en geadresseerd.
Gaat morgen op de post.

Tip:
Verwijder je email adres uit post #3.
 
Wat later dan de bedoeling was, maar je pakketje is onderweg.
 
Geen probleem Henk.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
 
Geen probleem Henk.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Zeker!
Voor een andere PC (ook niet al te nieuw meer; maar wel met Windows 10), ben ik ook nog op zoek naar een oplossing voor een tweede scherm. Maar dan onafhankelijk van elkaar. Zo heb ik aan mijn laptop ook twee extrra schermen. Heel handig om drie verschillende beelden te hebben!
Heb je hier ook een oplossing voor? Of is het voor de oudere PC's (met slechts één VGA-aansluiting, maar wel 12 USB-poorten) gewoon niet mogelijk?
 
Daar heb ik zo geen antwoord op, maar ik ga er vanuit dat dat niet kan omdat de videokaart het ook moet ondersteunen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan