Fujitsu Celsius W520 OEM PSU upgrade?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Invidia

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2011
Berichten
5
Beste mensen,

Lang geleden dat ik hier nog eens geweest ben.
Ik gebruik momenteel een Fujitsu Siemens Celsius W520 workstation met een Radeon RX560 GPU. Het toestel beschikt over een 300W OEM Fujitsu PSU met bijhorende OEM connectoren voor het Fujitsu moederbord met Intel C216 chipset.

Ik zou graag de GPU upgraden, maar ik zit ongeveer aan het 300W limiet van mijn PSU mede dankzij de Xeon processor en vele schijven.

Is er een manier om een gewone consumer PSU met ATX connector aan te sluiten op dit moederbord?
De connectoren lijken anders (16 pin connector) en 6-pin voor CPU..

Enig advies?

Alvast bedankt!
 
Ligt er ook aan welke graka je erin wilt, als die b.v een 400Watt PSU vraagt dan zou de huidige het ook wel kunnen doen als de graka niet te zwaar wordt gebruikt.

Die voor je moederbord zijn wel in 500Watt via Duitsland aan te schaffen maar behoorlijk aan de prijs.
Model is wel ATX maar de aansluitingen wijken af van de wat wij onder ATX verstaan.
 
Ligt er ook aan welke graka je erin wilt, als die b.v een 400Watt PSU vraagt dan zou de huidige het ook wel kunnen doen als de graka niet te zwaar wordt gebruikt.

Die voor je moederbord zijn wel in 500Watt via Duitsland aan te schaffen maar behoorlijk aan de prijs.
Model is wel ATX maar de aansluitingen wijken af van de wat wij onder ATX verstaan.


Hallo, ik dacht aan een RX570 aangezien ze relatief goedkoop staan. Eventueel een Nvidia GTX1660Ti. In beide gevallen toch 500W PSU aanbevolen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan