Speciaal symbool importeren Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

JonasRetro

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2012
Berichten
159
Goedeavond,

Ik moet een handleiding kort samenvatten en ik heb een probleem met bepaalde speciale symbolen uit deze handleiding.
Het tekstje met de symbolen:
iqaNZxJ.png

Als ik dit zelfde tekstje gewoon kopieer en plak in word krijg ik het volgende:
D0LJvij.png
Zoals u ziet zijn dan de symbolen weg en is de duidelijkheid van het tekstje weg

Dus de handleiding was een PDF dus ik wist dat je een PDF in word kon openen en dan zou Word dit omzetten naar een bewerkbaar bestand, dus ik heb dat getest maar helaas hielp dit ook niet echt want toen kreeg ik ook het volgende:
VQmAU1h.png
De symbolen zijn dus steeds niet goed...

QrZrTyH.png
De symbolen staan in het orginele bestand gewoon tussen de tekst en zijn selecteer baar en zelfs te kopiëren maar als je ze plakt zijn ze niet goed.
Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt
 
Een pdf in Word importeren gaat doorgaans goed zolang het om de tekst gaat (we hebben het hier over een tekstverwerker tenslotte). Plaatjes zul je handmatig moeten overzetten, denk ik, al zou je kunnen proberen om met Acrobat de pdf te openen en de inhoud te exporteren (niet Acrobat Reader, die kan dat niet).
 
Ja maar de iconen staan dan toch niet als afbeelding in de tekst, want als ik andere afbeeldingen (uit deze handleiding) kopieer gaat dit wel maar deze iconen niet?
Als ik de iconen gewoon plak dan krijg ik vierkantjes met vraagtekens in:
Bekijk bijlage 338706
Adobe Acrobat heb ik helaas niet ter beschikking.
 
Jij plaatst hier plaatjes/screenshots maar geen voorbeeldbestand(en). Hoe moeten dan mensen zaken reproduceren en/of experimenteren om tot een oplossing te komen? Plak anders gewoon screenshots in het Word-document.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan