Mafiawars zoekt eigenaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atosoft

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2019
Berichten
3
Atosoft - MafiaWars
Beste helpmij leden

Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen maar we zien wel waar het schip land

Atosoft is een hobby website waaronder diverse website's worden online gezet om iedereen te entertainen.

Alles is non-profit dus alles is gratis en geen kosten aan verbonden (mits je op de site zelf iets koopt)

Momenteel is er een project gaande van MafiaWars de naam zegt het al.

MafiaWars is een online game waar je kan vechten tegen andere leden en je imperium kan uitbreiden.

Aangezien ik meer website's online wil gaan brengen zoek ik een team die deze website wilt runnen.

Mijn vraag is wil iemand dit doen en MafiaWars oprichten?

Website Atosoft: www.Atosoft.nl
Tijdelijke Link naar Game: http://mafiawars.atosoft.nl

Website is onder hevige ontwikkeling en kan nog bugs bevatten maar we komen er wel uit.

Met Vriendelijke Groet,
Rodney Bodijn
 
Niet vervelend bedoeld, maar wat maakt jou beter dan de overige 1001 die er al zijn? En zit er nog wel potentie in?
 
Ik snap je reactie maar in tegenstelling tot andere scripts blijf ik doorgaan met ontwikkelen en wil ik hem ook interactieve gaan maken incl stemmen.. En ik geloof dat er nog genoeg animo voor is als ik blijf ontwikkelen eraan
 
Hetzelfde verhaal staat onder Members Chat (gisteren). Begrijp niet wat de bedoeling is. Anderen het werk laten opknappen? MafiaWars zoekt eigenaar? Wat bedoel je daar mee? Jij bent toch de eigenaar van die site. "Projecten reeds afgerond" staat helemaal niets! Software en Gameservices? Wat valt er te zien en te gebruiken, bar weinig.
 
Alles is nog in aanbouw en ik ben er nog steeds mee bezig.

Tevens ik maak de websites en vervolgens bied ik ze aan

Dit doe ik omdat ik er zelf geen tijd voor heb, maar ik een game community wil opbouwen en geef andere de kans om de website te runnen

Hun zijn dan beheerder en ik eigenaar

Ik geef feitelijk de game uit handen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan