skyrim start raar op

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragon50162

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2019
Berichten
4
hallo alemaal als ik skyrim op start .dat start hij wel op maar dan op de achtergrond waar door sckyrim niet speelbaar is om dat hij niet tevoorschijn komt .heeft imand een idee hoe ik dat op kan losen .mvg
 
als ik hem opstart en dan op tap druk gebeurt er vrij weinig . heb verder nog rond gevraagt en er wert gezegt dat ik de plugins uit de folder van sse moet haalen maar dan werken de mods weer niet .is er mis een andren oplosing.? want heb het eerder gespeeld zonder probleemen dus vint het raar dat het op eens niet werkt en alen mods zijn uptedate heb er geen bij gedaan .mvg
 
Sorry, moest ALT + [TAB] zijn, de manier waarmee je tussen vensters schakelt..:eek:
 
Helaas zijn de vensters op de screen onleesbaar dus geen idee wat er tussen staat..?
Wellicht helpt het opnieuw installeren van Skyrim.
Maakdan eerst een backup van je savegames.
 
oke internet staat er en taakbeheer en de map van syrim staat open maar de game verders niet . ik zal een proberen om hem op niew te instaleeren heb je mis een tip voor welke mod laader ik het beste kan gebuiken . het zijn nexus mods die ik heb .mvg
 
Nee, dat zul je zelf moeten uitvogelen, ik game niet dus weet daar niets van..:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan