Geheugen Kingston 4 gb upgraden op mijn pc met Windows Home 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat bedoelt men met : u bent op de negeerlijst gezet

Ik ben door Lange Pier op de negeerlijst gezet, zo schrijft hij dit in mijn topic: Geheugen Kingston 4 gb upgraden op mijn pc met Windows 10.
Kan iemand me uitleggen wat dit juist betekent?
En kan deze helper dit zo maar doen?
Welke geldige regel wordt hier toegepast?
En wat met de algemene regel van het forum: houd het taalgebruik altijd netjes?
grtz,
gilberto :)
 
Iemand op de negeer-lijst zetten is ieders z'n eigen recht en keuze.
Het houdt simpelweg in dat jouw berichten bij hem niet langer getoond worden..
Dus hoeft hij zich ook niet langer te ergeren aan jouw ellenlange reacties die dikwijls afdwalen van de topic-vraag en mensen mogelijk op een dwaalspoor brengen omdat het onduidelijk wordt waar het nu precies om gaat.
Hou je bij je vraag en spring niet van de hak op de tak omdat jou ineens iets te binnen schiet, dat is wat L.P. je probeert duidelijk te maken.
 
Vriendelijk dank voor jouw antwoord. Je hebt gelijk. Mijn vragen met bijbehorende uitleg over alles wat ik heb meegemaakt is inderdaad te langdradig en kan dan wel zorgen voor verwarring omtrent mijn vraag en ook wel wat irritatie. Indien Lange Pier dit op dezelfde manier schreef zoals jij zonder steeds te herhalen dat het allemaal onzin is wat ik schrijf, dan zou ik het begrijpen en mij aanpassen en geen langdradige beschrijvingen meer neerpennen in mijn topic. Mij terecht wijzen omdat ik 2133 MHz schrijf in de plaats van 2133 MT/s vind ik niet gepast, toch zeker niet op de manier dat hij dit schrijft. Want ik schrijf juist hetzelfde hetgeen op de webwinkels staat waar ze de geheugenbanken verkopen en ook zo aanduiden. Maar goed, ik zal er rekening mee houden en de volgende vragen kort en rechtstreeks op het onderwerp houden.
grtz,
gilberto :d
 
Als je je kort en bondig bij je vraagstelling houdt is dat ook in jouw voordeel.
De kans dat je gerichte en doeltreffende aanwijzingen krijgt wordt daarmee aanzienlijk groter en mensen zijn eerder geneigd met je mee te denken, althans, dat is mijn ervaring.

Je kunt andere zaken die je tijdens je speurtocht naar een antwoord / oplossing tegen komt dan beter in een ander, nieuw topic zetten, zo blijft alles overzichtelijk en wordt het ook voor jezelf een stuk duidelijker :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan