hulp bij signing with apple toevoegen aan website

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxschollen

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2014
Berichten
108
Beste mensen
ik ben met Wordpress een site aan het bouwen
nu komt er een pagina waar ik wil dat je alleen bij komt met een login
nu leek het mij wel tof als er signing with apple op zou zitten
kan iemand mij helpen hoe ik dat moet doen ?
heb wel de codes gevonden maar kom er niet uit hoe ik het moet implementeren op de pagina
https://developer.apple.com/sign-in-with-apple/get-started/
gr max
 
Is het niet zinvoller om te kijken of er al een add-on bestaat. Maar let er even op dat niet iedereen een Apple ID heeft.
 
Heb ik al gekeken kan er helaas geen vinden
Login via Facebook en Google komt er ook nog bij maar zou ook login via Apple graag er bij willen
 
Wordpress wekt ook met code toch
Neem aan dat ik die code kan implementeren op mijn site
Weet alleen niet hoe
 
Alles op internet wekt met 'code'. :)

Je moet het wel op de juiste manier implementeren.
Je kan ook in de Wordpress core files gaan frotten, maar na een update ben je alles dan kwijt.
Daarom moet je zulke toevoegingen in een plug-in gieten.

Dus zorg dat je voldoende PHP-kennis hebt, en maak een plugin, of laat het uitbesteden, maar reken er wel op dat het niet iets is wat iemand zo eventjes bouwt, als het nog niet bestaat. Een dergelijk authenticatie-systeem bestaat namelijk uit een hoop veiligheidschecks die gepasseerd moeten worden.
 
Laatst bewerkt:
Een basis voorbeeld vind je hier (klik) maar ik begrijp dat je niet codeert, in dat geval is het lastig dit te integreren in de authenticatie van WP.
 
Hmm is het te doen om uit te leggen hoe ik dat moet doen ? zou het graag willen vandaar
 
Hoe rijkt je ervaring met PHP en HTML?

@bron: Ik kan mij niet indenken dat je enkel alleen javascript hoeft te gebruiken voor een inlog sessie via Apple ID. Voor authenticeren in een PHP script heb je al wat meer nodig, lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
nu leek het mij wel tof als er signing with apple op zou zitten
ik zou mij eerder afvragen of het wenselijk is of haalbaar. Of denk je dat er veel mensen met een appel zouden willen inloggen?
Iets tof vinden is een ding, maar als het veel werk gaat kosten of het werkt straks niet goed, dan zou ik zeggen, laat maar.

Ik zou gewoon eerst de pagina klaarmaken zoals je hem wil, daarna op je gemak eens neuzen hoe of wat. Dan is je website in ieder geval klaar, dat inloggen met appel kan wel wat weken wachten.

Just my 2 cents.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan