Kan een specifieke site niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

reef66

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2012
Berichten
133
Ik krijg bij het willen openen van https://www.vandentempel.nl/nl een foutmelding (zie bijlage)
Heb de mogelijkheden die ik aangereikt krijg door google geprobeerd maar zonder succes.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    70,7 KB · Weergaven: 60
De eigenaar mailen of bellen. Hier werkt de site ook niet vanwege verkeerd geconfigureerde SSL-certificaat bij hun.

Als ik deze melding negeer, kom nu op een webpagina van de webhosting uit die meldt dat de website niet bestaat.

Telefoonnummer: 038 444 9009
Mail (hopende dat deze werkt): info@vandentempel.nl
 
Laatst bewerkt:
Zowel in IE als FF normaal te openen en werkend.
 
Misschien moet het straks dan wel werken. Anders vrees ik dat ze misschien wel een ipv6 configuratie fout hebben. Ik zal straks even kijken als het nog speelt.
 
Hier werkt hij niet op IPv6 adres: 2a02:ca0:3::1021:0 (via traceroute)

En bij jullie?

Via ipv4 kom ik op een andere server uit. Dus Infracom (de hosting) heeft zijn zaakjes niet voorelkaar, heb ik sterk het vermoeden.
 
Laatst bewerkt:
Vergeet de IPv4 validatie niet ;)
 
Site schijnt idd op een andere server te staan. Hoe krijg ik het voor elkaar om de site nu weer te bezoeken? Ik moet hier blijkbaar cookies voor verwijderen, hoe doe ik dat?
 
Cookies hebben hier niks mee te maken. Geen idee waar je die wijsheid vond.

De serverbeheerder/domeineigenaar moet dit fixxen. Of je moet ipv6 even uitzetten.

Heb je ze al gebeld?
 
De serverbeheerder/domeineigenaar moet dit fixxen. Of je moet ipv6 even uitzetten.

Heb je ze al gebeld?
En dat doe je zo:

Om IPv6 uit te schakelen, klikt u in het venster Eigenschappen van netwerkverbindingen, onder Deze verbinding heeft de volgende onderdelen nodig: op het selectievakje naast Internet Protocol versie 6 (TCP/IPv6) om het vinkje te verwijderen. Vervolgens klikt u op OK.

OPMERKING: Als u IPv6 wilt inschakelen, klikt u op het selectievakje naast Internet Protocol versie 6 (TCP/IPv6) om er een vinkje in te plaatsen en vervolgens klikt u op OK.
 
Ik heb die lui maar eens een mail gestuurd. Ik hoop dat ze het snel oppakken en het probleem erkennen.
 
Hartelijk dank voor uw melding. Onze website is inderdaad verhuisd naar een andere server. Dankzij uw onderzoek bleek dat het IPV6 gedeelte niet correct was gewijzigd in de DNS records.

Binnen een uur zal dit zijn bijgewerkt, en in maximaal 24 uur moet het overal zijn bijgewerkt.
Aldus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan