Opgeslagen verkeerde aanvulwoorden verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leadbelly

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
372
Ik heb tegenwoordig win 10 en gebruik edge als browser. Windows onthoud een aantal zaken die je regelmatig bv bij inloggen moet invullen en plaatst dat automatisch. Hoe kun je als je ooit iets verkeerds hebt ingevuld dat definitief verwijderen?
 
Worden die niet door cookies onthouden? Dus deze verwijderen met CCleaner. Wil je van bepaalde pagina's wel onthouden, kijk dan even onder opties. Deze nog gezien?
 
Laatst bewerkt:
Ik wil in principe aanvullingen behouden, maar ik heb een paar veel gebruikte woorden (niet alleen wachtwoorden) die verkeerd zijn. Bij win 7 druk je op delete en weg is je verkeerd ingevulde woord. Ik zie geen kans om verkeerde aanvulwoorden volledig te verwijderen bij win 10
 
Er is een verschil tussen wachtwoorden onthouden en automatisch aanvullen. Aangezien ik geen Edge heb, kan ik dat niet beoordelen. Nog op de link gekeken?
 
Laatst bewerkt:
3. Kies Formulieren beheren om uw gegevens voor automatisch aanvullen te wijzigen.
Klopt dit niet dan?
 
Nee het gaat er specifiek om verkeerd ingevulde (wacht) woorden die windows aan wil vullen te verwijderen. Naast wachtwoorden zijn het emailadressen of gebruikersnamen ect. Voorbeeld. als ik op deze site een verkeerd wachtwoord zou hebben gegeven en dat ligt alfabetisch voor het goede wachtwoord dan zal windows dat altijd invullen.
 
Ik begrijp hier werkelijk niets van. Normaal is dat geen functie binnen Windows 10 maar een functie van de webbrowser.

Als u ALLE autofill suggesties van de Edge-browser van Microsoft wilt verwijderen:
1. Open "Instellingen" door op de drie punten te klikken icoon en selecteer het uit het menu.
2. Ga naar "Browsegegevens wissen" en selecteer "Kies wat u wilt wissen."
3. Selecteer "Vormgegevens" en klik op de knop "Wissen".

Dat zijn dan alle gegevens verwijderen kijk dan eens of daar een optie is Beheren waarbij je de items kunt selecteren en/of aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan