Firefox Ads-ons youtubedownloader

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruno-01

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Berichten
691
Hallo,

Inmiddels heb ik wel zo'n 7 a 8 verschillende add-ons firefox youtube downloads geprobeerd maar ze doen allemaal hetzelfde. Niets dus.
Er wordt in youtube na het klikken op de knop "Download" wel een bestand geplaatst in de map downloads maar deze is altijd 0kb groot..
Heeft iemand hier een verklaring voor:confused:

Mvgrt
 
En welke 8 add-ons voor het downloaden van YouTube ( wat ervan zeg je niet) heb je geprobeerd dan?

Indien mp3's die kun je online naar binnen halen.
 
als ik in firefox onder extensies beheer zoek op "youtube downloader" kom ik een hele tij tegen. De eerste 7 of 8 heb ik geprobeerd (ze heten allemaal hetzelfde maar hebben een ander icoontje. En wat ze dus allemaal doen is in mijn downloadmap het bestand zetten (met extensie) echter deze bestanden zijn allemaal 0 kb groot. Er wordt dus niets gedownload....
 
Ik gebruik vaak de convert-sites. Werkende extenties zijn zeldzaam.
 
Vraag mij nog steeds af wat je wilt downloaden, de hele film of bij muziek alleen de mp3.
 
Het is een beetje vechten tegen de bierkaai, want eigenlijk wil YouTube dit niet. Dus gaan ze weer claims sturen naar de partijen die dit faciliteren, en beveiligingen inbouwen. En een ander omzeilt dit natuurlijk weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan