opslag van foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Goedemorgen

ik heb twee folders met een drietal foto's opgelsagen op mijn desktop. Ik vind nu geen enkele van deze twee folders terug op de desktop van mijn iMac. Dank zij spotlight vind ik ze terug maar met cmd kan ik niet de volledig plaats van opslag lezen. Is leesbaar ibrary > Mobile Documents>iCloud Drive>iCloud Drive> FOTO'BOON

Hoe komt dit daar terecht. Kan i die verplaatsen ? Naar waar best , aub ?

Met dank en vriendelijke groeten


Audass
 
Waarschijnlijk heb je synchronisatie met iCloud aan staan, alles wat je dan opslaat wordt automatisch ( ook ) naar iCloud ge-upload....
Iets anders kan ik zo niet bedenken, echter, ik ben niet echt goed thuis in Apple..
 
Toch een desktop crash? Anders kan ik het verdwijnen van de foto's niet verklaren.
Foto's zijn trouwens nooit weg took al heb je een iMac , want je hebt wel iCloud maar daar heb je zelf geen echte controlle over dus maak ook backup op externe media als een extern schijfje.

Je wet in ieder geval waar de foto's stan Diaz copy ze near veilige plaatsen, dus meerdan 1...
https://www.appletips.nl/commander-one-een-prima-alternatief-voor-os-x-finder/

Kijk eerst maar of het met de tool lukt on in die map te komen, er zijn nog meer tools die anders kunnen helpen.
 
Toch een desktop crash?
Nee nee!
Je hebt waarschijnlijk die mappen op uw bureablad verwijderd of in uw iCloud driver gesleept. Dat zou je zelf moeten weten.
Dat ze nu weg zijn op je bureublad. Heb je het geluk deze nog terug te vinden in iCloudDrive.


Hoe komt dit daar terecht. Kan i die verplaatsen ? Naar waar best , aub ?
Ga naar Finder < Open iCloudrive en sleep die fotofolder op Bureablad.
Open de map Foto's en sleep die map in de fotomap.
Zo zijn je foto's daar altijd beschikbaar in de juiste map.
 
???
Forbidden

You don't have permission to access /cookiewall on this server.
en dat op een
..... ga ik weer eens een keer naar een macos site... liggen ze plat...
Kun je ze ff helpen...

Edit: Volgens mij heb je met je Apple systeem geen correcte appeltje-copy-paste gedaan...:eek:
De root van de site werkt wel.
https://www.appletips.nl
 
Laatst bewerkt:
Edit: Volgens mij heb je met je Apple systeem geen correcte appeltje-copy-paste gedaan...
Een Verwijzing naar URL die je zelf in post 3 geplaatst heeft. Het was de bedoeling om daarop niet te klikken. :cool:
Voor Route99 heb ik het gewijzigd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan