Kan niets opslaan in Office

Status
Niet open voor verdere reacties.

filrouge

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jul 2019
Berichten
2
Ik kan in geen enkel Office programma nog iets opslaan. Dan geeft het programma (eender welk, Word, Excel, Powerpoint...) volgende foutmelding:
"Word kan het opslaan niet voltooien vanwege een fout met de machtiging voor het bestand." Wanneer ik dan op ok klik, krijg ik volgende melding: "Het document 'naamdocument' kan niet worden bewaard als 'naamdocument.docx'"

Het gaat hier over een nieuw bestand, net aangemaakt, dat ik wil opslaan, maar dat lukt niet. Er staan geen afbeeldingen in of vreemde fonts. Een gewoon basis bestandje, 1 pagina.

2 dagen geleden ging dit wel nog. Ik heb net een nieuw abonnement sinds vorige week. Heb ook niets veranderd aan de instellingen.

Help!

Alvast bedankt!
 
Schakel je virusscanner eens uit en kijk of dat helpt.
 
Nieuw Office (365, neem ik aan?) abonnement, of een verlenging van je oude? Want dat wil nog wel eens schelen; als je in een oude versie werkt, is die waarschijnlijk stopgezet, en dan werk je (net als de mensen die géén abonnement hebben) in de Read-Only modus en kun je dus niks opslaan.
 
Probleem is opgelost. Ik werk op Mac.
Ik heb gechat met de helpdesk van Microsoft. Daaruit bleek dat ik alles moest verwijderen via een software remover. En ik moest ook mappen verwijderen uit mijn bibliotheek bij "container" bij "groepscontainers". Daarnaast moest ik mijn mac updaten. probleem is opgelost nu.
Had door de update wel een probleem met mijn 2e beeldscherm, maar dit is dan opgelost geraakt door simpelweg een ander beeldscherm te koppelen aan mijn Mac. Bedankt iedereen
 
Mooi dat je het hebt opgelost.
Vraag als opgelost markeren.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan