• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VERT.ZOEKEN met meerdere gelijke criteria

Status
Niet open voor verdere reacties.

Masjimo

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2010
Berichten
165
ALLE NAMEN IN HET VOORBEELD ZIJN FICTIEF

Bij de download van de gegevens uit de APP voor onze medewerkers willen wij het volgende;

In het bijgevoegde voorbeeld wil ik de, door de medewerker opgegeven, toelichting(rood) opzoeken bij een medewerker in het tabblad "Uren per dag"; zie kolom H

De data in het tabblad "Uren per dag" is een copy/paste uit de website van de app; daar wil ik dus geen formules bij plaatsen.

De toelichting volgt altijd in de regel van de door een medewerker als laatst gekozen activiteit; er is geen relatie tussen de activiteit en het feit dat er een toelichting is toegevoegd


In het tabblad "Weekoverzicht" wil ik bij de totaliseren van de medewerker de toelichting erachter toevoegen.

Maar ik kom niet uit de juiste formulering van de VERT.ZOEKEN-functie (als dat wel de juiste is...)

Wie weet een oplossing?

Alvast bedankt
Henk
 

Bijlagen

  • Voorbeeld.xlsx
    11,1 KB · Weergaven: 22
Er van uitgaande dat er maar een opmerking is per naam per datum.
Code:
=INDEX('Uren per dag'!$H$4:$H$1000;SOMPRODUCT(('Uren per dag'!$A$4:$A$1000=A6)*('Uren per dag'!$C$4:$C$1000=B6)*('Uren per dag'!$H$4:$H$1000<>"")*(RIJ($1:$997))))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan