Kan je de kolommen wijzigen bij een mp3-bestand in Windows 10?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lncscholten

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2003
Berichten
250
Je hebt een mp3-bestand en daarachter staan nog kolommen met bv. het nummer, de meewerkende artiest, het album enz. Kan je dat ook wijzigen ?
 
Dat kan eenvoudig met het programma MP3TAG.
 
Heb je het over de verkenner? Ja, dat kan. Rechtsklikken op een kolomkop, en <Meer...> kiezen. Daarna zou ik wel de lijstweergave opslaan, zodat je voor alle mappen van het type <Muziek> dezelfde layout hebt.
 
Ik bedoel eigenlijk de tekst in die kolommen b.v. bij meewerkende artiest staat er Enya en dat wil ik dan wijzigen, want bij veel meewerkende artiesten staat een verkeerde naam.
 
Antwoord in post # 2...eenvoudiger kan ( bijna ) niet en het is nog gratis ook.
Link.
 
Download je het wel vanaf de orginele website?
Wat is de melding precies?
 
Deep Guard heeft een schadelijk programma gevonden. Normaal gooi ik dan het programma van mijn computer af.
 
Mijn link verwijst naar de site van de maker van de toepassing.
Indien jouw AV-programma hier over klaagt wordt het tijd voor een fatsoenlijk antivirus-programma.
 
Mp3Tag bevat geen schadelijke virussen, dus je kunt hem gewoon downloaden. Je krijgt de melding omdat het een exe bestand is, en geen zip. Niets aan de hand dus.
 
Ik heb hem via de link gedownload en geinstalleerd maar bij het installeren geeft hij die melding.
 
Heb je 'm geïnstalleerd, en werkt het programma? Of probeer je 'm te installeren en krijg je dan de melding met als gevolg dat je niks verder komt?
 
Hij werkt wel, maar hij zegt ook dat het programma geblokkeerd is. Dat snap ik ook even niet.
 
Hij zegt ook dat het programma geblokkeerd is
Wie? Wat?
Welke antivirus programma heb je geinstalleerd?
Of geen?
Kan ook Windows Defender Antivirus die het blokkeert.
 
DeepGuard is van F-Seure..
Hoe je die blokkade verhelpt staat hier uitgelegd.
Persoonlijk zou ik dat hele DeepGuard gewoon permanent uitschakelen maar dat is je eigen keuze.
 
Neem gewoon een fatsoenlijke anti-virus zoals BitDefender ofzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan