Muis TYBOTECH WERKT NIET

Status
Niet open voor verdere reacties.

slavik

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2019
Berichten
417
Hi fellows,

Als ik mijn bekabelde muis Tybotech aansluit op Windows Home 10 werkt hij niet. Ook niet als ik hem aansluit op een andere usb ingang.
In apparaatbeheer komt de volgende melding:
Het stuurprogramma voor dit apparaat is geblokkeerd en kan niet worden gestart omdat het niet compatibel is met Windows. Neem contact op met de hardwareleverancier voor een nieuw stuurprogramma. (Code 48)

Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.
Kent iemand de oplossing hiervoor. Het stuurprogramma bijwerken helpt niet. Neem contact op met de leverancier. Wie is de leverancier? Ik weet gewoon niet meer waar ik die muis heb gekocht.
grtz,
gilberto :d
 
De leverancier is niet echt belangrijk, richt je liever tot de fabrikant.
Maar waarom heb je een muis van een vaag en onbekend merk? Is het een speciale muis?

Een muis van een beklend merk zoals Logitech, HP, Trust zijn altijd wel compatible met Windows.
 
Maar inmiddels zijn ze verhuist dus hebben ze er vast geen last meer van :p

Tybotech.JPG
 
Thanks. Ja en zal ik die fabrikant vinden op het internet.Hoogst waarschijnlijk niet. Vermits jullie geen ervaring hebben met deze tobytech muis mag de topic worden gesloten.
grtz,
gilberto
 
Kijk hier nog eens naar. Mouse Not Working in Windows 10? How to Fix Your Mouse Problems.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan