Netflix offline opslaan op sd kaart bij Windows S

Status
Niet open voor verdere reacties.

janneman2011

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2011
Berichten
81
Ik snap niet waarom dit niet lukt.
Ik probeer dus films offline op te slaan op sd kaart bij mijn 2in1 laptop met Windows S
Vanuit de App van Netflix heb je geen optie om een andere locatie op te slaan dan de harde schijf.
Een andere optie is om de Netflix app te verplaatsen naar de SD kaart. Echter de knop verplaatsen is grijs en niet actief en kan dus niet worden gekozen. Heeft iemand andere ideeën hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Groeten Jan
 
Bedankt voor je reactie, maar ik heb geen keuze in download locatie. Hij geeft alleen maar de harde schijf aan.
 
is er geen sleufje waar je een kaartje kunt insteken.
 
Het is gewoon een beperkt., kreupel systeem Windows S. En het is bepaald nog niet gratis ook..., daar kun je een behoorlijke goede lichte maar echt fatsoenlijke laptop voor kopen waarbij je wel bijna alles mag...en die bij goed beheer ook ook een accuduur haalt van ver boven de 6-8 uur.
https://www.pcworld.com/article/3212258/windows-10-s-review.html
That means, for instance, you can’t download a game from the Steam gaming service. If you’d like to use Google’s Chrome browser, you can’t—only Edge. Windows 10 S will allow you to download an executable file from a third-party source, or transfer it onto the PC from a USB stick. When it comes time to launch it, though, Windows 10 S will block it.
 
Laatst bewerkt:
Wederom bedankt voor de reactie.
Helaas kan ik de laptop niet meer terug brengen. Bovendien voor mijn werk functioneert hij prima en daar had ik hem in eerste instantie ook voor gekocht.
Helaas gaat het dus niet werken op deze manier.
Is er ook een manier om vanaf je smartphone Netflix te draaien en deze dan op de laptop te bekijken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan