Ongewenste reclame

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkkist

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
Berichten
278
Hallo
Zo goed als zeker hoort mijn vraag hier niet thuis. Excusez moi.
Maar als Tia en CVA's lijder kom ik er echt niet meer uit. Steeds minder en minder. Hoop toch dat iemand mij helpt

Mijn vraag is :hoe hou ik die ontzettend storende, soms schermvullende reclame, ongevraagd en plotseling het scherm vullend, TEGEN.??????
Of moet ik daar perse de Android toestellen verlaten..
Met vriendeljke groeten
Henk Kist
 
Ik neem aan dat je het hebt over een mobiele telefoon met Android (besturingssysteem). Merk, type, internet, browser? Wat ben je op dat moment dan aan het doen? Soort reclame? Jij geeft een ontzettend goede omschrijving van de ergernis en dat zou je ook kunnen doen van het optreden van de reclame/pop-ups e.d. Ik ben wel helderziend maar daar vraag ik 25,- euro voor.;):d
 
Laatst bewerkt:
@ henkkist. Je vraag verplaatst naar het juiste subforum.
 
Met android heb je vaak gratis apps maar dan wel met reclame. Kun je afkopen en dan is het weg.
Als je in je browser (google) ook reclames ziet kan ik je brave aanraden, die heeft standaard adblocker.
 
Tja, ik kom hier niet uit. Sarcastische antwoorden of hoe dan ook. Ik geef me gewonnen. Bedankt
 
Excuses. Ik heb ook vaak gehoopt dat mensen wat inbinden.

Er zijn apps die schermvullend en niet naar de app te traceren reclame presenteren. Tegenwoordig vaak van de webwinkel Wish. In dat geval kan je in de Playstore naar het menu en daar naar de geïnstalleerde apps gaan en kijk dan in de lijst naar de apps die je denkt te hebben geïnstalleerd toen de narigheid begon. Het is makkelijk om deze even weg te halen en je kan daar dan ook kijken naar de beoordelingen van gebruikers. Meestal staat er in zo een geval meteen al wel dat er reclame en reclame meekomt.

Ja, in de wereld is niets gratis. Jammer genoeg zijn het vaak onbeduidende programmaatjes zoals zaklantaarn of valuta omrekenaar. Ik heb ook wel eens gehad met een bestandsbeheerder dat de zelfde reclames ook in het programma werden getoond en dat wees dan duidelijk naar de bron ervan. Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan