• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Meerdere pdf samenvoegen via hyperlink tot een nieuw pdf bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

torbacorte

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jul 2019
Berichten
1
Hallo,

Ik wil graag 1 PDF bestand maken van meerdere pdf dmv keuze te maken in excell.

Ik heb bijvoorbeeld 10 pdf's. In sommige gevallen heb ik PDF nummer 1,2,3,5,6,8,9 en 10 nodig. In andere gevallen heb ik PDF nummers 2,3,4,7 en 8 nodig.
Ik heb in Excel genummerd van 1 tot en met 10. Als ik op nummer 1 klik heb ik een hyperlink gemaakt naar het bestand PDF 1.
Als ik nu klik op nummer 1 dan opent hij PDF 1 (wat goed is) daarna klik ik op nummer 2 en opent hij PDF nummer 2. Alleen worden deze PDF los van elkaar geopend (wat logisch is)!

Is het ook mogelijk om op nummer 1 te klikken en vervolgens op nummer 2 en dat deze twee bestanden in 1 PDF bestand staan. Waardoor het 1 bestand wordt?
Ik maak soms pdf bestanden van wel 100 pagina's. ik doe dit nu met PDF creator. Alleen zijn dit te veel klikken en moet ik steeds de bestanden op zoeken op locatie in mijn computer.

Ik wil graag een overzicht met misschien wel 100 nummers. dus 100 cellen. waardoor ik kan kiezen welke nummers ik nodig heb voor een 1 nieuw PDF bestand.
 
Onder het kopje: Lees dit voordat u een vraag stelt.

Heeft u uw vraag ook op een ander forum geplaatst vermeld dit dan met een link daarheen.
De helpers kunnen dan zien of en wat er al aanbevolen is.
 
Selecteer meerdere werkbladen ineens en gebruik dan ActiveWorkbook.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF FileName:="naam.pdf"
Maar, wat Ad al zegt, een voorbeeld document kan wonderen doen.
 
Hoi Ed,

Ik vroeg niet om een voorbeeld bestand, maar om een linkje naar het andere forum.
 
Ik heb dus te snel over je reactie heen gelezen, maar de bedoeling zal duidelijk zijn :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan