Hulp bij aanpassen van jaar gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nijm19

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jul 2019
Berichten
2
Hallo allemaal,

onze vrijwilligersorganisatie heeft een op maat gemaakte access-database.
De mensen die de DB gemaakt hebben zijn niet meer beschikbaar en ik weet niet eens waar ik moet beginnen.
Ik zoek iemand die tegen prima betaling zou willen helpen bij het overzetten van ons systeem naar een nieuw seizoen.
Ik verwacht dat het inclusief het samen neerleggen van een werkwijze voor volgend jaar een á anderhalve dag werk is. Kan ook best in het weekend als dat beter uitkomt.

Waar vind ik zo iemand?
 
Hier :). Er zijn denk ik wel mensen die dat aan kunnen, waaronder ik. Ik zou zeggen: stuur een PB, dan kijken we wel even wat er mogelijk is.
 
Dag Nijm, zoals in mijn linked in profiel staat maak ik regelmatig tijd vrij voor vrijwilligers organisaties en goede doelen. Ik wil daar uiteraard geen geld voor. Hou er wel rekening mee dat ik rond Antwerpen woon, dus waarschijnlijk te ver om langs te komen. Maar aangezien één van mijn Volunteer projecten voor een groep mensen in Indië was, moet dit ook op te lossen zijn.
 
Niet dat ik een prijzenoorlog wil ontketenen, maar als erkend vrijwilliger vraag ik uiteraard ook niks voor een simpele aanpassing, wat ik vermoed dat het wel zal zijn :). En als je boven de rivieren zit, dan is afstand ook geen probleem.
 
Sorry Octafish, ik wil je inkomen natuurlijk niet afnemen. Maar ik geef nu al meer dan 20 jaar een deel van mijn tijd gratis aan diverse liefdadigheids- en vrijwilligers organisaties over de hele wereld, voor sommige projecten gedurende meerdere jaren, en ik heb nog nooit daarover negatieve opmerkingen gekregen. Maar ik wil benadrukken dat ik zeker geen concurrentie wil zijn. Meestal werk ik via Engelstalige sites en daar is men niet zo territoriaal. Nogmaal mijn excuses.
 
Je neemt mij geen inkomen af hoor, ik heb al een inkomen :). Zoals ik al zei: ik doe de meeste dingen ook voor niks. Of wat de gek er ter plekke voor over heeft :). En die 20 jaar haal ik ook ruimschoots :D.
 
Dank jullie wel voor de leuke reacties.

Noella, ik stuur je een PB-tje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan