Knox Cloud Service verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dusbaba

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2012
Berichten
132
Ik heb een tablet Samsung SM-T719 van mijn werkgever die ik professioneel niet meer nodig heb maar voor thuis mag ik deze nog gebruiken. Hier staat echter Knox Cloud Service op waardoor ik geen apps en dergelijke kan installeren.
Is er een mogelijkheid om mijn tablet op één of andere manier te installeren dat deze Knox software verwijderd wordt. Ik heb een upgrade gedaan via Samsung Smart Switch naar Android 7.0 maar de Knox blijft er opstaan...
Hopelijk weet iemand raad?
 

Blijkbaar geen oplossing want nadat ik dit heb gedaan krijg il een melding na het opstarten : "Er is een onbevoegde poging gedaan om u apparaat te resetten naar de fabrieksinstellingen"
Die Knox is precies nog niet zo simpel te omzeilen.... :(


Dit lijkt me toch vrij ingewikkeld en ik denk dat dit voor mij iets te technisch is om dit tot een goed einde te brengen....:eek:
 
Als IT bij je werkgever dat programma heeft geïnstalleerd hebben ze misschien ook wel een mogelijkheid om deze te verwijderen.
Vraag het daar dus eens.
 
Denk dat ze gewoon gaan zeggen... steek hem dan maar binnen als je hem toch niet echt meer nodig hebt voor de job, snap je....:confused:
 
Vriendelijke vrienden dus...
 
Hier doen we dat soort dingen gewoon als iemand er om vraagt.
Ik zou niet weten waarom niet.
Collegialiteit heet dat.
 
Blijkbaar heb je toestemming van je werkgever, dus ik zie niet waarom IT je daar niet bij zou helpen.
 
Zal ik eens héél goed moeten doornemen want ik vrees dat dit misschien wel boven mijn petje gaat...:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan