Kan geen shortcut meer maken in Firefox met de i

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.635
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Kan geen shortcut van een website meer maken met Firefox. Heeft altijd gewerkt. Ik sleep de i naar het bureaublad en klaar. Nu krijg ik een cirkel met een streep. Hoe maak ik dan snel een shortcut?
 
Dat is hem niet. Dat is juist het probleem, die werkt niet meer. Er is een artikel met een ellenlange tekst te vinden over dit probleem maar het komt bij veel gebruikers niet voor en blijkbaar moeilijk reproduceerbaar. De add-on Create desktop shortcut heeft heel lang bestaan maar FF moest veel add-ons verzieken (werkten niet meer). Ook slepen vanuit bookmarks, wat in jouw artikel stond werkt niet.

Omdat iedereen mee kan doen bij FF gaan er ook veel meedoen en iedereen wil steeds weer andere dingen inbrengen. Hetzelfde als bij een blik soep. Verbeterd! Nieuw recept! Vernieuwd en iedereen kent wel die kreten! We zitten nu op FF versie 68.0.1 en over een uur op 69.0.6.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het net bij mij gedaan en het werkt. Ik keek nog even bij alle sneltoetsen voor FF. Heb ook 68.0.1
 
Ik heb een tekst gevonden waarin staat UAC verhogen en dan na opstarten werkt het wel weer.
Begrijp jij die tweede optie?

Moet je die hier ergens toevoegen?
"C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe"
 
Laatst bewerkt:
De UAC is wel duidelijk maar de command line option niet. Ik begrijp werkelijk niet dat als je optie 2 leest:

Start Firefox Using the -no-deelevate command
Alternatively, users can solve the issue by launching Firefox using the -no-deelevate command line option, either directly from the command line or by editing their Firefox shortcut to do so.

dat je dan niet zo snugger bent om dat in een voorbeeld te zetten.
 
Ik heb Firefox Quantum versie 68.0.1 (64-bits).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan