• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tijdlijn opties en datum/tijd weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Berichten
371
Goedemorgen,
Ik wil op mijn werk een tijdlijn gaan maken die ik wil gebruiken bijvoorbeeld storingen. Er moet dan een tijdlijn bijgehouden worden van alle gebeurtenissen.
Nu heb ik een standaard tijdlijn van Microsoft en die voldoet vooralsnog prima.
Ik wil echter een paar dingen automatisch laten vullen. Heb van alles geprobeerd maar het lukt me niet.
1: Als ik naar een nieuwe regel ga voor een nieuwe gebeurtenis wil ik graag dat automatisch datum en tijdstip laten vullen en niet iedere keer dit hoeven invullen.
2: Hoe meer gebeurtenissen is op de tijdlijn zet des te nauwer en on-overzichtelijker deze gaat worden. Is het mogelijk gebruik te maken van een filter die bijvoorbeeld alleen de laatste 20 gebeurtenissen laat zien. Ik kan natuurlijk een slider gebruiken maar wil deze optie ook onderzoeken.
3: Zijn er andere ideeën of tips?
Alvast dank voor de feedback.
 

Bijlagen

  • tijdlijnjan.xlsx
    18,9 KB · Weergaven: 21
Kolom E zichtbaar laten.
De tijdlijn op deze maand via filter in de code.

Voeg een rij in door op de laatste cel in kolom E (je laatste cel van de tabel) en druk op Tab van je toetsenbord,
 

Bijlagen

  • tijdlijnjan.xlsb
    22,9 KB · Weergaven: 25
Het werkt! Top en bedankt. Precies wat ik zocht :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan